Skocz do zawartości
  • Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!  

    Dostęp do pełnej zawartości forum wymaga zalogowania się. Możesz przyśpieszyć proces logowania lub rejestracji używając konta na wspieranych przez nas serwisach.

    W przypadku problemów z dostępem do konta prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum(@)wrestling.pl

     

Sciaganie z wrzuta.pl


evertonian

Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  1 295
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  11.02.2005
  • Status:  Offline

Oto trik na sciaganie plikow audio ;) (jak ktos pokombinuje to pewnie i video sie uda)

 

Typowy link do kawalka na wrzucie: http://www.wrzuta.pl/audio/Arf5I3yNcI/seether_-_the_gift

nas interesuje ten czlon z durnymi literkami czyli "Arf5I3yNcI".

 

http://www.wrzuta.pl/aud/file//Arf5I3yNcI/ wstawiamy go tak jak jest tutaj i jedziemy :)

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • nekrophage

    2

  • Luk

    1

  • evertonian

    1

  • kubadrex

    1

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  3 786
  • Reputacja:   6
  • Dołączył:  21.06.2005
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  iPhone

O żesz w dupę mrówkojada :D

Działa, zajebisty myk :)

Dzięks :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 473
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  15.05.2007
  • Status:  Offline

Tak samo z Filmami tylko ze wpisujemy (Vid/file) zmiast (Aud/file) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

  • Posty:  9
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  23.09.2007
  • Status:  Offline

dobre :D trzeba poprobowac wiecej :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

  • Posty:  65
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  20.03.2008
  • Status:  Offline

Ja z wrzuty sciągam za pomocą stronki:

http://zrzuta.info/

pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 473
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  15.05.2007
  • Status:  Offline

Niepotrzebnie odkopałeś ten temat... Mogłeś już się powstrzymać... Zobacz na datę... 5 Miesięcy :D...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 872
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  02.09.2004
  • Status:  Offline

Niepotrzebnie odkopałeś ten temat... Mogłeś już się powstrzymać... Zobacz na datę... 5 Miesięcy :D...

 

Jezeli podal link, ktory dziala i jest przydatny, to dlaczego niepotrzebnie? Dlatego, ze temat ma 5 miesiecy? Gotix, przestan przypierdalac sie do kazdego nowego/mlodego uzytkownika, bo to robi sie juz pomalu smieszne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...