Skocz do zawartości
  • Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!  

    Dostęp do pełnej zawartości forum wymaga zalogowania się. Możesz przyśpieszyć proces logowania lub rejestracji używając konta na wspieranych przez nas serwisach.

    W przypadku problemów z dostępem do konta prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum(@)wrestling.pl

     

2004.03.17 Kogo bys zwolnil z WWE ?


Hartfan

Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  2 485
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

Skoro po WrestleManii WWE ma byc lepsze to potrzebne sa zmiany i oczyszczenie rosterow.

Kogo byscie zwolnili i dlaczego ?

 

Jezeli o mnie chodzi:

 

Torrie, Sable, Nidia, Stacy Kiebler... - sa juz nudne i nosza wyzej tylki niz powinny. W koncu to federacja wrestlingowa a nie kurwienie sie na ringu i pokazywanie dupy. Zostawilbym Jackie, ktora jest swiezym powiewem wsrod Div w WWE.

 

Big Show - ten grubas jest tak nudny i beznadziejny w ringu, ze za kazdym razem jak go widze zamykaja mi sie oczy... Poza tym ma wysoki kontrakt...

 

Albert - duzy, hujowy (czyt. beznajdziejny), dziwie sie ze taki kutafon trafil do WWF...

 

Hardcore Holly i Billy Gunn - powinni byc w Tag Team Tworzyli by nagorszy tag nowego millenium. Ich czas w WWF przeminal i trzymanie ich na sile tylko jest zlym rozwiazaniem dla WWE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Hartfan

    5

  • mnih

    3

  • Wee Man

    3

  • drvampire

    2

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  1 977
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.11.2003
  • Status:  Offline

Hartfan ja akurat tych samych ludzi co Ty.Są oni zbędni a tylko zajmują miejsce lepszym od siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  742
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

dobra wiem ze dostane zjebe i to porzadna

 

- kruswejt diwizjon - cale nie lubilem nie lubie i chyba nie polubie tych "malpek". Niestety. Denerwuja mnie na maxa kojarzy mi sie z AAA :((

 

- zrobilbym pozegnalna walke Flair i podziekowal jemu za wystepy jako wrestlera

 

- to samo z UNDERTAKER'em - to co widzialemm na WMXX wola o pomste do nieba

 

prosze o uszanowanie mojej wypowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 977
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.11.2003
  • Status:  Offline

No Ric Flair według mnie też powinien jako wrestler zakończyć kariere. Po prostu zrobił swoje i powinien być już na emeryturze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  334
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

1 - flair

2 - sable, torrie, nidia no i moze stacy - reszta dziefczyn przynajmniej cos robie jeszcze...; ba wlasciwie to bym wszystkie zwolnił z tych co sie nie naparzaja tylko pokazują dupy; szacuken dla trish, lity, victorii - te pasuja mi najbardziej;

3 - A-train

4 - hordcore holly i billy gunn - amen bracia... niech spadają;

5 - val venis - niech sie juz nigdy nie pojawia

6 - undertaker etz sie w sumie nie za bardzo nadaje; jego miejsce zajmuje Kane - tak na przyszlosc, i tak powinno byc... ale boże daj zeby tylko wrocil do starego gimmicku tego mruka w masce (to bylo cos na co chcialem patrzeć;

7 - matt hardy, bo bez brata i bez hardy boys jest zerem!!

8 - scotty too hotty

9 - HEHEEH - Jima Rossa

10 - Lanca Storma nie bo nadaje sie do Chokeslama

11- La Rasistance

 

szok, jeszcze dopisze moze jak mi sie poprzypominaja... bo w tej chwili juz nie...

Edytowane przez bignash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  580
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

1. Flair - pożegnalna walka na emeryturę

2. Sable - w jej wieku to już wypada, mimo że kobietom się w metrykę nie zagląda

3. Austin - nie da się na niego patrzyć

4. Undertaker - żeby nie niszczył legendy

5. Torrie - ble ble ble

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  178
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.03.2004
  • Status:  Offline

- Chuck Palumbo

- Big Show

- A-Train

- Faarooq

- Chavo Guerrero Jr

- Hurricane (jego gimmick)

- Triple H

- La Rasistance

- Rosey

- Rikishi

- wszystkich McMahonów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  2 485
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

Geeez... to ze Flair jest stary to nie oznacza ze jest gorszy. On walczy lepiej na ringu niz polowa rosteru, ma jedne z najlepszych speachy i do tego sprzedaje ciosy jak malo kto.

Dajcie spokoj Flairowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 165
  • Reputacja:   1
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Al Snow

Goldberg - chociaz ten i tak odchodzi

Scott Steiner - obecnie jebany sterydziarz

A-Train - Get Out Of WWE

Faarooq

Hardcore Holly

Billy Gunn

Matt Morgan

Scotty 2 Hotty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 947
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Android

Al Snow, A-Train, Faarooq, Hardcore Holly i inne ciamajdy :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  238
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  01.03.2004
  • Status:  Offline

No coz? W zasadzie skoro sa plotki o mozliwosci utworzenia pseudo ECW lub WCW, to mozna bylo by wyslac do tego "kompana" jakies "talenty". Ale skoro mialby juz Vince zaoszczedzic to ja polecilbym takich wrestlerow jak Test (za duzo wtykow), A-Train, John Heidenreich no i do czego bookerzy zmierzaja z tym Johnym Blaze'm? W zasadzie mowilo sie ostatnio o mozliwosci odejscia Sable i tez nie mialbym nic przeciwko temu podobnie jak i Dawn Marie, bo sekretarki to raczej nie pasuja do tego biznesu (Hartfan sorry za to wypowiedz). Szkoda ze nie ma pasu Hardcore do ktorego mozna byloby przypisac chocby starego Holly'ego (bo inaczej rowniez go nie wiedze w WWE), Al'a Snow'a no i nawet Billy Gunn'a. Odnośnie cruiserów to ich liczba (wiekszosc pojawia sie na Velocity) jest w porzadku. Na koniec wyrzucilbym Orlando Jordan'a. :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  3 862
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.11.2003
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

A-Train

Big Show

Hardcore Holly

Chuck Palombo

Billy Gunn

Rosey

Mark Henry

Rodney Mack

Faarooq

Matt Morgan

 

i styknie na 1 rzut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  891
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

1. Flair - pożegnalna walka na emeryturę

2. Sable - w jej wieku to już wypada, mimo że kobietom się w metrykę nie zagląda

3. Austin - nie da się na niego patrzyć

4. Undertaker - żeby nie niszczył legendy

5. Torrie - ble ble ble

 

WHAT????????????

 

Taa, wywal Flair'a, Austin'a i Taker'a, czyli główne siły napędowe federacji, do tego dorzuć jeszcze Benoit i Guerrero, a pas daj A-Train'owi... Think man, think!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  212
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  02.12.2003
  • Status:  Offline

Hm, no napewno pozegnałbym sie z Hardcore Hollym,Billy Gunnem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  236
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.11.2003
  • Status:  Offline

''wrestlerzy'' jakich bym wypierdolił z WWE w mgnieniu oka to:

 

1: Rosie & Huracaine - Te ich infantylne gimnicki

2: Nunzio

3: A-Train

4: Mark Henry

5: Spike Dudley

6: Thairi

7: Chuck Polumbo

8: Sakoda

9: Hardcore Holly

 

Vampiro rozumiem że każdy ma swoje typy ale wywalić Austina??????????

mam nadzieje że tylko żartowałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Najnowsze posty

    • Attitude
      W ostatnich tygodniach w mediach pojawiły się wieści, że tego lata kończy się kontrakt Natalyi z WWE. Ponoć przedłużenie umowy sfinalizowano jeszcze w czerwcu. Z informacji "Fightful Select" wynika, że rozmowy trwały już od jakiegoś czasu. Podpisała długoterminowy kontrakt i bardzo zależało jej na zgodzie na prowadzenie zewnętrznych projektów. Stephanie Vaquer ma intensywny czas. Dopiero co podpisała kontrakt z WWE i zadebiutowała już na live evencie w Meksyku. Tam pokonała Islę Dawn. Tymczasem wkrótce powinniśmy ją zobaczyć w NXT. Tymczasem wygląda na to, że na Raw zobaczymy kolejny z wywiadów dotyczących Wyatt Sicks. Tym razem bohaterem ma być Erick Rowan. Przeczytaj wpis na portalu Wrestling.pl
    • MattDevitto
      Fakt - Alvareza kojarzyłem, bo nieraz chwalił się w swoich audycjach jak on to walczył Tu mocno się zaskoczyłem, bo Sappa jakoś specjalnie nie śledzę, a kanał yt Fightful dawno przestałem śledzić. Z tego co poszperałem to niby on tam kiedyś brał udział już w jakimś battle royal, ale źródło jest niepewne.
    • IIL
      Bryan Alvarez z F4Wonline też jest wrestlerem, ale Sean Ross Sapp to dla mnie nowość
    • KyRenLo
    • MattDevitto
      Odbijając nieco od Japonii, przeglądałem sobie karty gal na przyszły tydzień i natrafiłem na galę GCW Believe Me 2024, która ma się odbyć za kilka dni - dokładnie 18. Nie byłoby tu nic specjalnego, bo karta niczym się nie wyróżnia, ale w jednym z pojedynków ma walczyć znany pewnie niektórym, którzy śledzą bardziej newsy Sean Ross Sapp z Fightful. Rzadko się zdarza by dziennikarz próbował swoich sił w wrs i to w walce singlowej. Z chęcią zerknę okiem co tam wymyślą, ale niestety jest jeden mały minus - naprzeciw Seana ma stanąć nie kto inny jak Effy, czyli nie owijając w bawełnę wyjdzie kaszana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...