Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Dostep do bota wrestlingowego AI
    Rozbudowane zabawy quizowe
    Typowanie wyników nadchodzących wydarzeń
    Pełny dostęp do ukrytych działów i treści
    Możliwość pisania i odpowiadania w tematach oraz chacie
    System prywatnych wiadomości
    Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    Członkostwo w najstarszej polskiej społeczności wrestlingowej (est. 2001)


    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

     

Recenzja gry TNA Impact na PS2


Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  2 298
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  08.11.2007
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Recenzja gry TNA Impact na PS2

Autor : LegendKiller


Cross The Line , We are the new face of professional wrestling. Słowa ta witały/witają nas przy rozpoczęciu każdej gali spod znaku TNA. Można z ich treści wywnioskować, że federacja pokazuje nam coś rewolucyjnego i idąc dalej tym tropem można było spodziewać się, że gra o nazwie bliźniaczej do cotygodniowej gali wspomnianej federacji również zrewolucjonizuje rynek gier wrestlingowych.

 

Powiem szczerze, że gdy zabierałem się do grania, to moje oczekiwania względem Impacta były dosyć spore. Cóż, kampania reklamowa przebiła nawet te, które WWE używało do promocji gier z pod swojej bandery. Po uruchomieniu konsoli i włożeniu płyty z grą pierwszą rzeczą która rzuciła mi się w oczy był brak intra. Chwila .. przecież nawet w WCW Nitro na PSX, czyli grze sprzed ponad 10 lat było intro. W mojej subiektywnej ocenie, spory minus. Przejdźmy dalej, menu. Tutaj muszę przyznać, że pan...


... przeczytaj wiecej na stronie Attitude : http://www.attitude.pl/recenzja-gry-tna-impact-na-ps2.html
Nie płakałem po CM Punku

18909757064dbdb1458cbe1.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_Trybi

    3

  • estevez

    1

  • Brychu

    1

  • Vovi

    1

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  1 108
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.08.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Myślałem że TNA uratuje nas od odgrzewanego kotleta SVR , a tu co kicz gorszy od SVR.No cóż i tak se ściągnę żeby zobaczyć.Może jeszcze my mi oczami (nie wymagającego fana) jakoś to jeszcze ujdzie , chociaż po tym co tu napisałeś nie sadzę.
We want Dark Sam!

17794869784a630ab0499dd.jpg


  • Posty:  36
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.11.2003
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows
  • Styl:  Ciemny

Ciekawe jak wypadnie wersja na current geny, bo na PS2 wiadomo że zrobili na szybko tylko po to żeby zarobić więcej kasy. Docelowymi platformami są PS3 i XO więc tam pewnie będzie o wiele lepiej ale to w końcu Midway więc nie spodziewajmy się zbyt wiele.
Hardcore way is the only way!

  • Posty:  115
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.05.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Ciekawe czy to tylko błędy PS2 czy na innych konsolach jest to samo ;/
Time to retire - i will join TNA.

  • Posty:  464
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  19.10.2005
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Jako że z niecierpliwością oczekiwałem na grę, która według zapewnień miała być naj naj, nie przepuszczę okazji by wyrazi swoją opinie. Po około godzinnej przygodzie z grą musze stwierdzić, że nie sądziłem, że midway dokona tak bezczelnego skoku na kasa posiadaczy PS2, ale po kolei. To, że grafika jest gorsza niż w wersji na PS3 i X-boxa to zrozumiałe, ale jakoś nie wiem, dlaczego jest gorsza niż w grach wydanych ze trzy lata temu. Druga rzecz, która mnie zabolała to Story Mode, sama historia nie najgorsza takie od zera do bohatera, ale dlaczego wersja PS2 została pozbawiona możliwości zarobienie sobie swojego własnego Suicidea to za nic nie zrozumie. To tak jakby midway powiedziało „Walcie się fani TNA, których nie sta na PS3 lub X-boxa. Jedyne, na czym nam zależało to nie wasza satysfakcja z gry, ale wasze pieniądze.”. CAW jak mnie pamięć nie myli THQ dało już w swoich grach przeznaczonych na PSX, no cóż midway był chyba zbyt zajęty chwaleniem się, że zgrał 2500 chwytów i ciosów a po cichu dodając, że tylko ułamek jest w grze, bo na resztę nie było czasu.

LegendKiller zapomniałeś dodać jeden plus za to, że gra mało zajmuje na memorce, dzięki czemu nie ma się ochoty jej od razu usuwać. Po midwayu się za wiele nie spodziewałem, ale udowodnili, że jeszcze potrafią mnie zaskoczyć. I nie czepiałbym się wielkości rosteru, gdyż i tak jest ujęty prawie cały męski, roster TNA.

you're going away with me alright... in a garbage bag..

 

„Nie sądziłem, że na świecie jest aż tylu idiotów - dopóki nie zobaczyłem Internetu.” Stanisław Lem


  • Posty:  1 692
  • Reputacja:   24
  • Dołączył:  13.04.2005
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Android
  • Styl:  Ciemny

Otóż wypadłem z ringu i, jak mi się zdawało, wpadłem pod. Jakież było moje zdziwienie, gdy na wysokości maty ukazała się głowa AJ'a, a ja nie mogłem się ruszyć. BUG GIGANT !

 

Mi się trafił inny. Partner mojego rywala idzie w moim kierunku, napotyka po drodze na mojego rywala... i zamiast przejść obok to... podlatuje do góry pod sam sufit, by zaraz pojawić się z powrotem na dole. Kolejny bug.

 

Co do movesetów, to musze troszkę polemizować. Fakt, są one tak okrojone, że przegięcie, ale jednak wrestlerzy wykonują bardziej charakterytyczne dla siebie ciosy. Tylko niektóre się czasem powtarzają, co nie zmienia faktu, że każdy wrestler ma 4 rzuty na krzyż. Podoba mi się jednak rozwiązanie reversali, ataków z biegu i z narożników. Fajnie i płynnie to wychodzi.

 

A Story Mode? Niby ciekawy, ale po kilku walkach odechciewa mi się walczyć z jakimiś wymyślonymi ciulami, zamiast których spokojnie mogła by się pojawić reszta rosteru. Już nawet dostając się na Impact, nadal walcze z jakimiś śmiesznymi typami. Szybko ta kariera robi się nudna. Dlaczego musze grać Suicide'em a nie moge stworzyć swojej postaci lub wybrać, któregoś z dostępnych wrestlerów? Głupie.

 

Mimo, że gra wnosi troszkę ciekawych rozwiązań, to jednak bardzo dużo jej brakuje do SvR... i wygląda jakby twórcy gry wcale nie zamierzali rywalizować z tym tytułem. Cóż... zawiodłem się i wrócę, do bądź co bądź nieporywającego SvR08. W oczekiwaniu na część kolejną;]


  • Posty:  116
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  30.06.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

A żal z tego co tu piszecie gra jest lipna mam nadzieje że na X-boxa 360 będzie można robić cawsa i ogólnie będzie bardziej rozbudowana

1172056896486a34933c6a9.jpg


  • Posty:  270
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  25.05.2006
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

A czego sie spodziewaliscie po tym tytule. Fanow TNA jest niewielu, wiec producent zapewne nie wlozyl zbyt wiele kasy w produkt i wyszlo co bylo do przewidzenia

  • Posty:  1 055
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.07.2006
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Z tego co widze, to wersja na Xboxa 360 jest o wiele bardziej dopracowana. Ja aktualnie męczę Story Mode (na początku tego trybu tworzymy swojego wrestlera) i jestem na poziomie walki z Nashem. Takich wpadek jakie opisujecie nie uświadczyłem. Nikt nie znika, ani nie odbija się od niewidzialnych lin. Czasami jedynie widać, ze np. punch minimalnie nie dochodzi celu, a jednak konsola zalicza to jako trafienie. Na szczęście działa to w obie strony.

 

Tworzenie zawodnika jest strasznie biedne. Czasami nawet nie mogłem dobrać chcianych elementów ubioru, bo okazywało się, że np. nie ma takiej koszulki jaką bym chciał, albo dane kolory nie pasują do reszty. Po prostu wszystkiego jest za mało.

 

Co bardzo mi się podoba w tej grze - szybkość ruchów i płynność. Dosłownie w przeciagu kilku, kilkunastu sekund możemy zacząć akcję reversalem, wykonać akcję na nogi, podnieść rywala, wykonać rzut plus do tego akcja ze słupka i na koniec Standing Moonsault. Wszytko w tempie jakie chciałem zobaczyć w grze traktującej o wrestlingu. I w końcu się doczekałem. Pod tym względem zjada Smacki na śniadanie.

4143166924a5dc43430e70.jpg


  • Posty:  116
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  30.06.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Jak dla mnie gra jest trudna cały czas blokują moje ciosy nie wiem jak sie robi jakie chwyty w smackdown obczaiłęm szybko to jest bardzo trudno.Mam takie pytanie który poziom jest najłatwiejszy backyard , indie czy pro?

1172056896486a34933c6a9.jpg


  • Posty:  2 264
  • Reputacja:   58
  • Dołączył:  30.05.2005
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  iPhone
  • Styl:  Ciemny

Najłatwiejszym poziomem jest poziom backyard.

Co do wykonywania rzutów to rzeczywiście, system jest dziwny.

Wykonujesz grapple, a następnie przykładowo dół+/\ ii .. raz wykona się clothesline, a raz piledriver.


  • Posty:  116
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  30.06.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Dzięki LegendKiller.Strasznie słaby jest też stroy mode nie dość że cały czas gra sie te same walki tylko tag team i to po 2 albo 3 walki naraz to potem jak dochodzi sie do walki o pas to wogóle ich nie widać nawet nie wiedziałem kiedy gram o ten pas.Po drugie robienie cawsa słabiutkie.Pare ciosów do wybrania wszystko zablokownae od początku gry dopiero sie odkrywa systematycznie.I nawet nie można sprawdzić jaki chwyt jak wygląda dramat

1172056896486a34933c6a9.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Najnowsze posty

    • Attitude
      Nazwa gali: Stardom Goddesses Of Stardom Tag League 2025 - Dzień 9 Data: 24.11.2025 Federacja: World Wonder Ring Stardom Typ: Event Lokalizacja: Iwaki, Fukushima, Japan Arena: Iwaki City Gymnasium Publiczność: 437 Karta: Wyniki: Powiązane tematy: Kobiecy Pro Wrestling - dyskusje
    • Attitude
      Nazwa gali: Marigold True Victory - Dzień 3 Data: 24.11.2025 Federacja: Dream Star Fighting Marigold Typ: Online Stream Lokalizacja: Kazuno, Akita, Japan Arena: Memorial Sports Center Format: Taped Data emisji: 27.11.2025 Platforma: Wrestle Universe Karta: Wyniki: Powiązane tematy: Kobiecy Pro Wrestling - dyskusje
    • Giero
      Za nami kolejny, ostatni przed Survivor Series 2025 odcinek WWE Monday Night Raw. Przedstawiamy podsumowanie najważniejszych wydarzeń z tego show. Zgodnie z zapowiedziami, Raw otworzył Roman Reigns. Dość szybko przerwał mu… WWE Champion Cody Rhodes. Cody przypomniał, że Roman poprzednim razem wywiązał mu się z danego słowa. Chciał wiedzieć, by ponownie tak będzie. I jaki cel ma Roman w związku z nadchodzącym WarGames. Reigns odpowiedział, iż on i Cody nie lubią się. Nawet zbytnio się nie znają
    • IIL
      Kusi, aby finałem była walka Okada vs Takeshita. Kazu jest mocarnie bookowany i byłby to bardzo emocjonujący finał ze względu na to, że Takeshita jest mistrzem IWGP i wygrał tegoroczny G1 Climax. Jon Moxley ostatnio poddaje grubsze walki przez submission i jemu taka wygrana by się teoretycznie przydała, ale jego wizerunek jest już oczywiście zabudowany na maxa i może to też uwalić. Hajp na Darby Allina po powrocie nieco przygasł, także jemu wygrana w turnieju i zdobycie mistrzostwa Con
    • Grins
      Coś czuje że Kyle O'reilly miał być zwycięzcą tego turnieju, na chwilę obecną to największe szansę mają PAC, Darby, Moxley, Fletcher ale po ostatnim zwycięstwie bym widział właśnie PAC'a we finale no i Darby'ego któryś z nich mógłby zdobyc mistrzostwo. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...