Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

Pro Wrestling X


Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  15
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  10.11.2009
  • Status:  Offline

Kurczę mógłbyś przetłumaczyć?? Wiem wiem za dużo wymagam ale już tak mam. :) Gra powinna wyjść koło 30 października może wczesnej może później. Ma wyjść z podobną datą premiery wwe smackdown vs raw 2011 co ma się odbyć 20 października. Można tą grę już zamówić?
Smackdown vs Raw 2010 na PC! Rewolucja w świecie WWE. Wyzwij mnie a zobaczysz do czego jestem zdolny.

2182967734b1d5d02b770d.jpg

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • KIL

    20

  • Simson

    15

  • batista

    14

  • HcK

    7

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Kurczę mógłbyś przetłumaczyć?? Wiem wiem za dużo wymagam ale już tak mam. :) Gra powinna wyjść koło 30 października może wczesnej może później. Ma wyjść z podobną datą premiery wwe smackdown vs raw 2011 co ma się odbyć 20 października. Można tą grę już zamówić?

Sorry, ale nie mam zamiaru tłumaczyć kilku linijek tekstu napisanego w tak prosty sposób, że zrozumiałbym go w piątej klasie szkoły podstawowej. Jeśli chodzi o datę premery to nigdzie nie widziałem takiej informacji (z resztą wątpie, by na dwa miesiące przed wypuszczeniem gry, autor narzekał na bugi, a ekipa cały czas zmieniała silnik gry).

 

Dostałem kolejny newsletter:

Welcome to Wrestling Gamers United Newsletter #443

 

 

 

1) Delirious

 

2) Grappling Updated

 

 

 

 

 

1) Delirious

 

***************

 

 

 

Hey guys!

 

 

 

I'm just coming off a great high of completing another monster task towards

the release of Uprising. The lead programmer and I have taken things far

past our previous build of Uprising and the roster is finally starting to

behave like a group of individuals rather than a group of skins over the

same wrestler. For the last few months we deliberately stuck with just one

main move list so we could focus on getting each and every situation to

work properly. Now that things are tighter (looping animations actually

synch between players properly EVERY time...buh bye buggy grapples!) the

flood gates have opened and the animations are piling in. And they're

piling in properly, no more hacking it together move by move. The only bump

we ran into was the need to rethink our grappling system due to some poor

animation planning. Which leads me to...

 

 

 

 

 

 

 

2) Grappling Updated

 

****************

 

We simplified and updated our grappling system a bit this week. Partly

because I always strive to make things easy and intuitive, and partly

because some of my grappling animations are borked. Timing based special

moves will have to make way for an AKI/Fire Pro compromise. Let's hope it's

a case of things working out for the best in the end.

 

 

 

So what we have now is a system where the A button is generally always

striking and the B button is generally always grappling. Add to that the

premise that tapping a button usually performs a weak version of an action

and holding a button usually performs a strong version of an action and you

can see the AKI pedigree in the PWX DNA. Once in a grapple (strong grapple

for example) you can attempt a move from an even stronger tier by pressing

A+B in that state instead of just A or B seperately. If you played Fire Pro

on the Game Boy Advance this will seem familiar to you.

 

 

 

Simple. Efficient. Intuitive.

 

 

 

Back to work...

 

 

 

 

 

In the meantime and in between time, that's it, another edition of

 

Wrestling Gamers United.

 

Thank you for your support,

 

Dave Wishnowski

 

 

 

PWX on Facebook!

 

http://www.facebook.com/ProWrestlingX

 

 

 

Follow PWX drama on Twitter!

 

 

 

 

PWX on YouTube!

 

http://www.youtube.com/user/PWXDave

 

 

 

PWX Official site!

 

http://www.prowrestlingx.com/

Kolejne zmiany animacji i lekka poprawa silnika. To jakby ktoś nie zrozumiał zupełnie niczego.

  • 1 rok później...

  • Posty:  203
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  19.06.2011
  • Status:  Offline

Na początku, przepraszam za roczny odkop, ale bardzo zainteresowałem się tą grą.Nie chciałem zakładać nowego tematu, gdy ten jest otwarty..Ma ktoś może nowe informacje na temat gry, czy zostanie ona w ogóle wydana, czy prace zostały zatrzymane?

  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Wyciąłem najciekawsze fragmenty z ostatnich 10 newsletterów. Od teraz spodziewajcie się tego typu wpisów z mojej strony.

#500-#509:

 

Wrestling Gamers United Newsletter #500:

But I hope to release PWX Uprising on February 28, 2012, so wish me luck!

 

#502:

This week we're hopefully working more on turnbuckle grapple moves. I say "hopefully" because our lead programmer is in the middle of listing his old house for sale. And anyone who has ever gone through that experience can attest to how much of a time sucker it can be. Not that there is much to do in this area because the turnbuckle grapple moves already work pretty well.

 

There are just some minor alignment issues (easy fix) and the transition from front to back turnbuckle grapple state is a bit wonky due to a bad design communication. I'll post some video when we have it working.

 

#504:

Hey guys! Everything is going well over here in PWX Uprising land. Nothing too sexy to show you in terms of screenshots this week as we've been working mainly with rope and turnbuckle collision while trying to battle the evil feature creep.

 

Now that weapons are functioning in the new engine, I went and opened my big mouth and asked how hard it would be to make idle weapons more interactive than we originally designed. I'm thinking it would be nice add targeted damage for moves performed on top of weapons.

 

Wouldn't it be so satisfying to DDT your opponent's head onto a folded chair and have it cause extra damage accordingly? And I mean literally manually try to aim and perform the move so his head hits the chair, not a canned two player weapon grapple move but something that would require just a tad more strategy and intent. I was told it would just be a few lines of extra code. Do ya see the temptations we're faced with?

 

#505:

Just general good progress to report this week to y'all. The latest build of the game I just played through minutes ago is looking and working better. Some general clean up was done and in the screenshot I'll post to Facebook as well you'll see that odd white outline is gone from around the characters.

 

The odd bug this week had to do with the chair, actually. For some reason the model isn't texturing properly on Nvidia cards. Never had this issue before with any of our other art content. But for the most part it's been a good week with improved ropes, submissions, and apron moves. Fingers crossed for screenshots of stuff you've never seen before in the next few weeks. Woohoo!!

 

#506:

The screenshot I posted last week generated some comforting response. You noticed that the new shot appeared to have a cel shaded look to it. This look is intentional and is to be the default rendering style of PWX Uprising. Why?

 

Well, I guess just because I like it. I dig how it gives the game a unique look among other wrestling games. It reminds me of older 2D games and comic books and the whole nostalgic vibe is something that just feels good to me.

 

I probably would have pushed this style from the beginning, but there was such a strong resistance against anything resembling cel shading that I backed off against my better judgement. At one point I had a programmer apply cel shading to the prototype just to see what it would look like, and one of our crew members actually threatened to quit if PWX pursued anything like cel shading. Seriously.

 

Now we're not going to go totally crazy and go all the way cel shaded like Street Fighter IV or No More Heroes. The art assets will still appear to be normally textured and lit just with a nice subtly dark outline. Closer to Crackdown I suppose.

 

At any rate, I'm glad we put the new look out there and I'm glad you guys are groovin' to it.

 

#507:

Just got off the phone with our lead programmer who tells me he his fixes to some nagging strike collision bugs have allowed him to rescue and add in some of the spring board attacks that have never worked before.

 

These attacks were ones that were animated without first having proper design requirements in place from the programming team (HUGE NOOB mistake) and so were left in limbo for the longest time assumed never to see gameplay action. But thanks to our hard working lead programmer we'll have our luchadores and cruiserweights using the ropes for more than just eye rakes.

 

#508:

Progress Report

 

Hey! Please excuse the short-sounding newsletter this week. It's my wife's birthday on Friday so Facebook users will likely get this newsletter a bit early. Working on my wife's birthday is against The Rules. I wanna give her an awesome day. She deserves it for inspiring me to follow my dream and never give up on this thing. So, progress:

 

Fixed "jittery" collision when up against ropes and turnbuckle

Fixed supine condition error that caused you to punch the air instead of lying opponent after certain grapple moves.

Added bone crunching audio when appropriate

Fixed bug where grappling after springboard move knocked opponent over

Reorganized leg submission move data. Was poorly designed and caused debug confusion

Flagged over 80 animations that need bent toes fixed. This is a real thing. FML.

 

#509:

I swear to God I was less than two seconds away from putting my fist through my monitor today. Tiny little bug had me on speaker phone with our programmer for three hours trying to figure it out. Stand near your opponent's head when he's face down and you'll do an upper body submission UNLESS you are standing directly in front of him in line with his body in which case you f'n fly to his feet and do a lower body submission.

 

It made no sense and I never would have known this bug existed if I hadn't been playing the shit out of the submission moves. I mean, how often are you standing precisely in the only spot a bug can happen?

 

Animations were correct. Moveslots were correct. Player states and conditions all correct. But the proper submission would happen only if you stood slightly to the left or right. Why the hell was this happening!!

 

Turns out that by the player being flipped into the prone position his XYZ coordinates were completely over riding any other code that was telling the game what position he was in and sending back a completely mirrored position than he was visibly in. Damn game was actually doing exactly what it was being asked to do. Too bad it won't tell us when we're ignoring the obvious. I need a drink.

 

Następna porcja zaraz po otrzymaniu #519.

  • 2 miesiące temu...

  • Posty:  203
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  19.06.2011
  • Status:  Offline

Simson, jakieś nowe info? :)

Szkoda troche, że produkcja gry trwa tak długo, ale im dłużej tym bardziej dopracowaną gre dostaniemy :D


  • Posty:  148
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.05.2011
  • Status:  Offline

Ta gra jeszcze nie wyszła ???? OMG robią ją już z 4 lata. Co się stało z 2 lata temu oglądałem zwiastuny i gra prezentowała się bardzo dobrze. Może firma zaprzestała tworzeniu, ma ktoś jakieś informacje oficjalne?

"...And Well, Well, Well. It is I, the Quintessential Stud Muffin... Joel..." -Extreme Wrestling Championship FOREVER

*CHRIS BENOIT 1967-2007*

16459104054f6a4155d2b46.jpg


  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Wrestling Gamers United Newsletter #510

95%

Our programmer was sounding extremely positive this morning and even volunteered an estimate of how close he was to calling Uprising a finished game: 95%. He's been doing a killer job of removing the duct tape around bugs and applying the proper repairs to the foundation.

 

Last week it was problem with prone position submissions and this week it was a grapple initiation slip up. Some times your opponent would enter a front grapple loop animation even if you missed. Happened in the ring and even on the apron. Seems to be working fine now, though.

 

Answered by Cell

Gonna borrow something from Here Comes the Pain. Rather than completely rebuild parts of the Hammerlock that don't have enough room for a lot of the move animations we're going treat those troubled spots as their own special move slots. Remember how they added specific moves that you could only do between the ring and the cell wall in HCTP? We're going with the same idea on the Hammerlock balcony and next to the stairs.

 

This totally removes all collision bugs caused by moves with wide footprints like Go To Sleep. Plus it will give the opportunity to animate some cool stuff in the future just for those spots.

 

#511

Development Nightmares

It's my birthday this weekend and our intrepid programmer has promised me two nice presents. First, he tells me I will be getting a new build of Uprising with the Fire Pro "inspired" move damage system upgraded. Woohoo! Second, he tells me he has written a personal message to the PWX fans for next week's newsletter.

 

I'm looking forward to sharing that with you. Understand, our programmer is not what you would call shy or particularly diplomatic. If Gordon Ramsey was our boss our programmer would still make him cry. But he just wanted to talk to you guys directly about what he's been doing with PWX and why. Should be a fun read.

 

So Merry Christmas and Happy Holidays everyone! I'll be back with the year end newsletter next Friday. I also have to write a year end report for our investors. Hmmm. Let's hope they're all feeling the Christmas spirit.

 

#512

How's the game coming along? Right now, I can honestly say that the first PWX title is about 80% complete, which means that all that will be required soon enough will be the "final face lift". When that is complete, PWX will be but a week or two away.

 

#513

Apologies

Our programmer and I would like to apologize for comments made in the last newsletter that appeared critical of the work of former PWX crew. To be clear, they all did the very best they could given the circumstances for which I alone was responsible. Original engine choice was mine and I made the wrong choice which polluted development from that point on.

 

Artists were forced to create assets with virtually zero technical requirement guidance. I vividly remember Darrell redoing the character art over and over because he couldn't get a straight answer about something as simple as the proper texture layout for the engine. Imagine the potential for error when I allowed animators to go ahead animating tons of submissions before we even had one working in game.

 

Perfectly capable programmers were then handed a legacy of poor choices and asked to make a game out of it. If I was able to provide them with more time and money I know for a fact they would have reached that goal. The work they all did helped make the current version of PWX possible.

 

As project leader I was ultimately responsible for getting the crew the information and answers they needed and I didn't always do that. The crew back then worked hard and passionately on PWX and if I had made all of the right decisions and given them the information and support they needed from day one you would all be playing PWX 3 or 4 by now.

 

Working, man

The ball is back in my court again this week. Our programmer fixed the issue with head/foot submissions so now I have to go back and re-adjust poorly placed animations and player condition errors. Luckily, I've been able to hunt down the condition errors easily.

 

Things like characters punching the air over top of lying opponents no longer happens. Now it's just tidying up positions so there is as little clipping as possible. That part is a little tedious as we don't yet have a dedicated animation tool developed. That's definitely first item on the list before any new animations are done for future games or expansions.

 

Eric and I have also been spending a lot of time lately planning the launch of Uprising. There are some pretty cool but pretty brave ideas being floated around. They might make fans happy but investors? Not so sure. Fingers crossed, knock on wood, etc.

 

#514

Turnbuckler

Is there ever a good reason to ban a wrestler from climbing the top rope? I mean, I can see it if you're creating an authentic old school grappler from the 1950's who's feet rarely left the mat and you don't want the AI to do anything out of character.

 

But still, if I decide I want my Gene Kiniski CAW to go for flying elbow I should always have the option available to me, no? What do you think? Are there cases where blacking out move slots for a particular style or weight class would be justified and in the best interest of fun?

 

#515

The Climb

Thank you for your feedback regarding the turnbuckle climbing question last week. As a result we're going to allow the freedom for any wrestler to climb the turnbuckle if you so desire. Let freedom ring!

Back is Back

 

Speaking of turnbuckles I was having trouble working out a bug that affected all of the back turnbuckle grapple moves. Since there aren't many moves from this position I made the call to remove this move slot entirely from the first game. Just as I told our programmer of my decision he told me he fixed it. I'm just waiting the the latest build from him to upload now so I can check it out. Fingers crossed...

 

#516

Limb From Limb

We spent the last few days going back over the limb targeting system. It became obvious that there was at least one glaring error in the whole thing. Why have targeted move damage when most of the moves target the torso or head and relatively few of them target legs or especially arms? Doh!

 

So please don't expect Uprising to come at you with a wealth of options for you limb hunters. It will be there, it will work, but we'll have to really address the need for more limb specific attacks as soon as we get a chance to add more moves to the mix. Which I hope will be soon.

 

#518

I play Uprising every day. I've been playing it for so long that I kinda haven't been paying attention to how exactly I've been playing it. See, when you know where each and every little glitch or snag is you stay away from them. I'm pretty good at playing "at" Uprising to the point where you could watch me demonstrate the game and think there was virtually nothing wrong with it. When you know which situations, moves, and areas to avoid you tend to, well, avoid them.

 

This became painfully obvious to our programmer this week when he had a friend over to play some Uprising head to head with. He told me that in less than two minutes he had noted about twenty new glitches. It seems that when your opponent is a button mashing noob he's going to play your game in ways you never hoped or even wanted him to.

[...]

Well, once we figure out how the block button teleports wrestlers through each other and into walls it will be...

 

#520

Crrrrunch!

We are rockin' over here. It's a killer time for us. On one hand we are nearing the release of PWX Uprising (a wait no longer measured in years) and at the same time we are preparing for what happens AFTER we release Uprising. It's exciting, it's f'n scary, and it's a shit ton of FUN. Thank you to our fans, we love you guys. We've got something to tell you and something to show you next week.

 

 

Kolejny newspack po kolejnych 10 newsletterach.

 

 

 

Ta gra jeszcze nie wyszła ???? OMG robią ją już z 4 lata. Co się stało z 2 lata temu oglądałem zwiastuny i gra prezentowała się bardzo dobrze. Może firma zaprzestała tworzeniu, ma ktoś jakieś informacje oficjalne?

Bardziej oficjalnych informacji na temat PWX niż Wrestling Gamers United Newsletter nie znajdziesz. Skoro piszą, że robią to znaczy, że robią. To jest niezależny projekt robiony od podstaw i wydanie może ciągnąć się dłużej niż wydanie Diablo III.

  • 5 miesięcy temu...

  • Posty:  635
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  11.05.2008
  • Status:  Offline

Wiadomo już coś o dacie wydania?

12501231434d3da85730ba0.png


  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Pojęcia nie mam. Już kilka razy podawali praktycznie pewne daty wydania, a na kilka tygodni przed odwoływali i przesuwali "na kiedyś". Szczerze mówiąc, to trochę przespali pierwszy okres, kiedy był wokół gry większy szum... A było to jakieś 3 lata temu i gra już wtedy była w "zaawansowanej fazie produkcji". Od jakiegoś roku poprawiają podobno pojedyncze błędy i bugi, ale trochę długo im to zajmuje. Mam wrażenie, że chcą wydać grę idealną, ale jeśli aż tak się starają, to nie wydadzą jej nigdy...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

  • Posty:  19
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  11.11.2010
  • Status:  Offline

Grę można już kupić na ich oficjalnej stronie :)
  • 1 miesiąc temu...

  • Posty:  203
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  19.06.2011
  • Status:  Offline

Czy ktoś z was już grał? Jak tak to jakie wrażenia? Mam na myśli głównie gameplay i sterowanie :)

  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Nie grałem, ale przejrzałem sporo gameplay'ów na YT i muszę się przyznać, że zupełnie zaskoczył mnie niemal całkowicie surowy stan. Menu jak z MS Painta, wybór wrestlerów ograniczony do minimum, movesety ograniczone jak w TNA iMPACT! od Midway, sztywne animacje, w dodatku zbugowane (po whipie na liny, przeciwnik biega bez końca... chyba, że sami go zatrzymamy).

Rozumiem, że wydają grę nie skończoną, ale w takim razie cennik pakietów powinien być troszkę zmieniony, teraz wygląda to tak:

5$ - beta do pobrania + przyszłe update (ale tylko do tej bety) (!!!)

15$ - j.w. + ukończona gra do pobrania (ciekawe kiedy?) + ekskluzywny dostęp do forum

50$ - j.w. + pre-beta z 2006 do pobrania + tekstury i inne grafiki z gry (w tym do stworzenia własnego wrestlera dające nam jakiś "CAW") + możliwość brania udziału w ankietach na temat dodawania niektórych elementów do gry

100$ - j.w. + pudełkowa wersja ukończonego PWX + artworki i koncepty

150$ - j.w. + dostępość w grze brązowego mistrzowskiego pasa zaprojektowanego przez gościa z Top Rope Belts (za 250$ pas jest srebrny, a za 500$ złoty... !!!)

 

Wychodzi na to, że człowiek płaci ponad 100zł za kota w worku i ma nadzieję, że jego stworzona postać będzie mogła być bita przez innych graczy za następne 10 lat, kiedy uda im się doprowadzić grę do stanu pełnej używalności.


  • Posty:  203
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  19.06.2011
  • Status:  Offline

Właśnie skończyłem oglądać gameplay i jestem rozczarowany.Myślałem, że będzie to gierka na miare Wrestling Encore, a tu wszystko sztywne.Szczególnie razi w oczy wchodzenie w klincz bez żadnej animacji, po prostu stoi sobie 2 wrestlerów i nagle są w klinczu :lol:

 

Współczuję osobom, które kupiły wersję za 150$, chyba, że tylko dla tego pasa, bo znając stan gry, nikt by tego nie kupił za tyle kasy :twisted:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Polecana zawartość

    • WWE WrestleMania 41
      Spekulacje i dyskusje na temat największego wydarzenia wrestlingowego roku - WrestleManii 41!
        • Dzięki
      • 74 odpowiedzi
    • WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Zapraszamy do dzielenia się wrażeniami z Monday Night Raw na Netflix!

      W tym wątku użytkownicy forum dyskutują na temat czerwonego brandu od 2010 roku. Pozostaw swoją cegiełkę w temacie, zawierającym 17,9 tyś. odpowiedzi i 2,9 mln wyświetleń. :)
      • 18 000 odpowiedzi
    • New Japan Pro Wrestling - Dyskusja Ogólna
      Miejsce na ogólne dyskusje związane z New Japan Pro Wrestling.
      • 691 odpowiedzi
    • Kobiecy Pro Wrestling
      Ogólne dyskusje na temat pro wrestlingu w wykonaniu płci pięknej.
        • Lubię to
      • 101 odpowiedzi
    • TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce w dedykowane ogólnym dyskusjom na temat TNA/Impact Wrestling!

       

      Wczorajszy IMPACT właśnie się ściąga, więc opinia w późniejszym terminie
        • Lubię to
      • 9 352 odpowiedzi
    • AEW Saturday Collision - ogólne dyskusje i komentarze
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
        • Lubię to
      • 147 odpowiedzi
    • AEW Dynamite - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 1 181 odpowiedzi
    • WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z Friday Night SmackDown!
      • 9 551 odpowiedzi
    • WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z WWE NXT!
      • 4 875 odpowiedzi

  • Najnowsze posty

    • Attitude
      Nazwa gali: NJPW Road To Sakura Genesis 2025 - Dzień 3 Data: 02.04.2025 Federacja: New Japan Pro Wrestling Typ: Online Stream Lokalizacja: Kofu, Yamanashi, Japan Arena: Aimesse Yamanashi Publiczność: 850 Format: Live Platforma: NJPWWorld.com Karta: Wyniki: Powiązane tematy: New Japan Pro Wrestling - dyskusja ogólna
    • PpW
      Enigma Scramble o tajemniczą nagrodę, już 30 Kwietnia na gali PpW: Ostatnia Prosta 🤯🔥 Zasady są proste: - W walce bierze udział ? zawodników - Starcie trwa 10 minut - Punkty zdobywa się pezypinajac lub poddając przeciwników - Walkę wygrywa zawodnik, który uzyska najwięcej punktów - Zwycięzca dostanie tajemniczą nagrodę Ilu zawodnikówzmierzy się w tej walce? Kto weźmie w niej udział? Jaka będzie tajemniczą nagroda? 😵‍💫🤔 Dowiecie się już 30 Kwietnia, w samym centrum Warszawy na gali PpW: Ostatnia Prosta 🔥🔥🔥 Bilety dostępne na stage24 🎟 Przeczytaj na fanpage.
    • PTW
      IT'S OFFICIAL! Jeśli ktoś miał wątpliwości, czy wczorajszy post nie był żartem z okazji Prima Aprilis - rozwiewamy je w tym momencie! ANDRZEJ SUPRON IS READY FOR PRIME TIME! Legendarny Profesor Zapasów weźmie na siebie odpowiedzialność sędziowania jednego z najważniejszych meczów w historii federacji, czyli... PREZES vs. PREZES Łukasz Okonski vs. Arkadiusz Pan Pawłowski Wychodzi na to, że pionier polskiego pro wrestlingu nigdy nie zazna spokoju w drodze do prowadzenia naszej dyscypliny do mainstreamowych sukcesów. Pan Pawłowski od 30 lat żyje pro wrestlingiem jako fan, od 16 zajmuje się nim zawodowo, ale, jak sam twierdzi - dopiero w PTW wszystko zaskoczyło i działało tak jak powinno. Do czasu. Wiele zwrotów akcji i nieprzewidywalnych zdarzeń, które byłyby materiałem na świetny film doprowadziły nas do sytuacji, gdzie Arek rozstał się ze starym wspólnikiem i nielojalną ekipą, do gry wszedł zaś nowy partner, Łukasz Okoński, który na biznesie zjadł zęby. Sielanka nie potrwała zbyt długo i teraz panom do dogadania się nie wystarczy siła argumentów, zostaje więc argument siły - i to właśnie zobaczymy 12 kwietnia! Który z Prezesów będzie górą? Arek, który raczej nie wygląda na sportowca, ale pro wrestlingiem zajmuje się całe życie, czy Łukasz, który miał okazję już walczyć w ringu PTW? Jak w tym wszystkim odnajdzie się Andrzej Supron? Tyle pytań, a wszystkie odpowiedzi poznamy już za 10 dni! PS. Nie chcecie czekać? Słusznie, my też! Już dziś o 20:30 agResivny live z Panem Pawłowskim , który zapowiada się iście dymogennie! Przeczytaj wpis na oficjalnym fanpage PTW.
    • CzaQ
      Ostatnio takie coś raz na jakiś czas mi wyskakuje :   
    • MattDevitto
      To się nazywa cud natury kolego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...