Skocz do zawartości
  • Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!  

     

     

Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  78
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  02.06.2008
  • Status:  Offline

Pisało gdzies to tylko nie pamieta gdzie jak dawac filmiki i piosenki na ps2 to chyba bylo ze jakis plik otworzyc cos tam po zmieniac i nagrac czy wypalic jeszcze raz ale naprawde nie pamietam moze dos takiego jak z smackdown HCTP

 

 

Nie wszystko zrozumiesz bo tumaczylem to na yumaczu ale masz :

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak utworzyć muzykę zwyczaju w WWE Here Comes The Pain ( Programy Oprogramowania & Sprzęt komputerowy Komponenty) które Potrzebujesz

Odkrywca AFS Zmodyfikował PS2. Może zostać zmodyfikowany z chipem mod albo kartą poślizgu.

Konvertor

ADXEncd

Nero Spalający Rom 6.3 DVD +- Jazda Palnika RW

Wydaj dźwięk Nagrywarka DVD - R Czyste Media

Komputer Rozłamowca Wav. (Oczywiście)

 

 

 

Ten opiekuńczy pochodził z twardej pracy gladiator4life. Osobiście wypróbowałem tę metodę i to pracuje.

STEP 1 - HCTP ORIGINAL YOUR COPYING DVD HARDRIVE YOUR ON

 

Musisz mieć DVD - Rom / DVD Jazdy Palnika w twoim komputerze, by przeczytać Oryginalny Dysk Smackdown.

 

- Najpierw utwórz folder na tobie imię napędu dysku twardego "hctp". Położyć ten folder twój "c:\" katalog. Dlatego folder powinien mieć poszły za ścieżką: "c:\ htcp".

 

- Wstaw twojego HCTP w twoim DVD - Rom Jazda i skopiuj wszystko zawartości DVD do folderu, który tylko utworzyłeś.

 

STEP 2 - WITH IT REPLACE TO LIKE YOU'D WHAT AND REPLACE TO WANT YOU MUSIC WHAT SEE TO EXPLORER AFS USING

 

- Otwarty w górę EXPORER AFS i kliknąć na Plik / Import Plik AFS i przejrzyj dla Folderu BGM w: "c:\ hctp \ BGM". Będziesz widział wiązkę Pliki AFS BGM001.AFS i tak naprzód. Każdy z tych plików zawiera wszystką muzykę w HCTP w formacie ADX. Tylko jesteśmy dotyczeni z BGM001.AFS, BGM002.AFS, BGM003.AFS i BGM004.AFS.

 

- W porządku napada ładunek BGM001.AFS. Widzisz listę piosenek ADX, te piosenki są muzyką w tle HCTP, który porusza przeważnie Menu jak również HCTP w tle podczas meczów w Przypadkowym Rozkazie. Możesz Dobrze kliknąć na każdy plik ADX i słuchasz ich, jeśli chcesz. Pliki ADX, które są w BGM001.AFS jest bgm040.adx przez bgm055.adx. Ok pierwsza rzecz będziemy robili ma znaleźć wszystkie piosenki w hctp, że chcesz zastąpić ( zapisać ich) jak również zapisują co chciałbyś zastąpić ich z. Będziesz potrzebował zrobić to teraz, by trzymać szlak i zostać zorganizowany.

STEP 3 - HARDRIVE YOUR TO FILES ADX THE wszystkiego EXPORT TO EXPLORER AFS USING / AND USING KONVERTORE TO CONVERT THOSE ADX FILES TO WAV FILES żeby REPLACE TO LIKE WOULD YOU TRACK EACH OF LENGTH SONG THE odkryć TO

 

- Ok otwarty w górę EXPORER AFS i kliknąć na Plik / Import Plik AFS i otwarty w górę BGM001.AFS. Ten krok powoduje ciebie, by wyeksportować wszystko piosenki, na które chcesz zastąpić twojego "c:\" katalog więc możemy przerobić ich późno w formacie WAV z KONVERTORE więc możemy odkryć długość każdego pliku. Musiałbyś Dobrze kliknąć na każdy plik ADX ciebie chcą zastąpić i Kliknąć Eksport, wtedy eksportować ich do twojego "c:\" katalog. Jestem pewny chcesz zastąpić wszystko muzyka w tle z twoją własną zwyczajem muzyką więc zrobiłem pracę dla ciebie dla BGM001.AFS.

 

- Wyjrzyj powyżej i skopiuj w dół długość wszystkich piosenek (bgm040.adx przez bgm055.adx). Też obok nich dobrze w dół imię piosenek chciałbyś zastąpić ich z. Ok który jest tylko BGM001.AFS. Teraz będziesz musiał zrobić to na twoim własnym dla wszystkich plików tobie chcą zastąpić. Jestem pewny chcesz zastąpić szlaki w BGM002.AFS i BGM003.AFS z uaktualnionymi tematami (jak RVD i nowe tematy Kane) ( też chcesz zastąpić tematy w BGM004.AFS, który zawiera wszystko oryginały ale powstrzymaj atak na tym, ponieważ oryginały są tylko 30 sekundami długimi i będę pokazywał ciebie jak zrobić ich 1 minutę długą każdy w następnym Kroku). Dla każdego szlaku chcesz zastąpić, zrobić dokładnie jak następuje:

 

- Wyeksportuj wszystkie pliki ADX (od BGM002.AFS i BGM003.AFS) że chciałbyś zastąpić do twojego "c:\" katalog. Aby zrobić to ciebie musi kliknąć na Plik / Import Plik AFS i otwarty w górę BGM002.AFS albo BGM002.AFS w Odkrywcy AFS (zrób jednego jednocześnie) i kiedy to jest załadowane. Właściwe kliknąć na każdy Plik ADX i Gra Klik. Jeśli chciałbyś , by zastąpić, że szczególny plik ADX, wtedy Właściwe kliknąć na to i Plik Eksportu Klik i Przejrzyj do "c:\" katalog i eksport ich tam.

 

- Wszystko pliki ADX od BGM002.AFS i BGM003.AFS że chciałbyś zastąpić powinien teraz być twój "c:" katalog. Teraz otwarty w górę KONVERTORE i kliknąć na Audio Tabulator w wyższym lewym kącie programu i upewnij się, że Wszystkie Znane Formaty Obrazu jest podświetleni w upuszczać menu powyższe.

 

- Teraz użyj drzewa pliku na lewo, by przejrzeć do "c:\" katalog, gdzie masz wszystkie twoje pliki ADX, że chciałbyś zastąpić. Oni powinni zupełnie ukazać się po prawej stronie strona programu teraz.

 

- Ok teraz patrzy na wyższy kąt prawa ręka programu: Pod Eksportem wybierają ścieżkę, gdzie chcesz, by twoje nowe pliki WAV został utworzone. Proszę wolej "c:\” dla ścieżki, by zrobić, że to jest łatwiejsze.

 

- Teraz użyj upuszczać menu, by zmienić typ pliku eksportu od 8SVX do WAV. Klikniętych dwukrotnie , które wszystek twój ADX odkłada, żeby oni ukazali się w niższym lewym oknie ręki w Konvertor.

 

- Teraz kliknij dużą "K” ikonę, by przerobić twoje pliki do formatu wav.

 

- Kiedy oni zupełnie są przerobieni do WAV, przejrzeć do "c:\" jazda i zagraj każdego z tych plików WAV i zapisz długość piosenki. Możesz usunąć wszystkich tego ADX i WAV układa dokumenty teraz jako nie masz żadnego użycia dla nich ale robisz pewny usuwasz ich tylko po zapisaniu wszystko.

STEP 4 - UP LONGER ORIGINALS THE MAKING do SPACE RESERVED THE DOUBLING BY LENGTH IN MINUTE

 

- Ok otwarty w górę EXPORER AFS i kliknąć na Plik / Import Plik AFS i otwarty w górę BGM004.AFS. Ten Plik AFS zawiera wszystko Oryginalne szlaki, że jestem pewny wy wszyscy chcielibyście zastąpić. Problem jest, że oni są tylko zbyt krótcy. Tutaj jak będziemy wydłużali ich przez Modyfikowanie Zarezerwowanej Przestrzeni.

 

- Teraz, że masz BGM004.AFS załadował, kliknąć na Wysunięty do przodu / Zmodyfikować Zarezerwowaną Przestrzeń w najlepszym Menu. Będziesz widział, że kompletny lista ADX odkłada, którego są Oryginałami.

 

- Ok podświetla pierwszego jednego bgm160.adx. To powinno teraz zostać podświetlone w szarym. Widzisz ten numer w Oryginalnych re. szczelina, pomnóż to do 2.

 

- Teraz zmień to do nowego numeru przez pójście do Bajtów zarezerwowany, by ułożyć dokumenty = w wyższym kącie prawa ręka i kliknąć dalej w górę strzała, aż dostajesz się do tej nowej liczby. Kiedy dostajesz nową liczbę, która powinna zostać podwojony w wielkości, wtedy kliknąć na bgm161.adx i powtórz proces znów (pomnożyć ten numer w Oryginalnych re. szczelina do 2 i zmienić to wtedy kliknąć na bgm162.adx i tak naprzód). Ok który to jest długi nudny proces jako ostatni plik, by zmodyfikować będzie bgm180adx.

 

- Kiedy jesteś zrobiony modyfikowaniem zarezerwowanej przestrzeni dla wszystkich tych plików, wtedy kliknąć na Odrodzonego AFS! w wyższym lewym kącie ręki. Teraz będziesz zachowywał nowy plik jako BGM004.AFS na tobie Pulpit.

 

- Wtedy tylko weź tego BGM004.AFS i pociągnij to do folderu "c:\ htcp \ BGM" gdzie masz starszego BGM004.Plik AFS i tylko zastąp to z tym. To jest to, jesteś oryginałami może teraz być na nogach do 1 min długo. Teraz zapisz wszystkie piosenki, że chciałbyś zastąpić oryginały z tylko, ponieważ zrobiłem ponad pamiętaniem , że oni zupełnie będą 1 min w długości.

STEP 5 - GAME THE IN WANT YOU THAT FILES WAV THE ALL GATHERING (YOUR OWN BACKGROUND MUSIC AND ENTRANCE THEME MUSIC) REPLACING ARE YOU THAT TRACKS THE OF LENGTH CORRECT THE TO THEM SPLIT TO SPLITTER WAVE USING AND

 

Do teraz powinieneś mieć listę wszystkiej muzyki, że chcesz zastąpić w grze i wszystkim twoja własna muzyka, że chciałbyś zastąpić ich z. Wszystkie twoje pliki powinny być w formacie WAV. Jeżeli oni są w MP3 formacie, proszę przerobić ich do formatu WAV zanim przejdziesz.

 

- Ok bierze wszystko twoje pliki WAV, że chcesz w grze { zarówno tło i oczarować muzykę i umieścić ich w "c:\" katalog. Teraz, jeżeli nie zrobiłeś tak już, planu, który pliki WAV, które chcesz umieścić w twojej grze i, którym z plików ADX, którym wyznaczałbyś to zbyt.

 

- Otwarty w górę SPLITTER WAVE i kliknąć na Falę Plik, By Dzielić. Punkt do pliku WAV potrzebujesz uporządkować. Musisz uporządkować nowego WAV do tej samej długości czasu jako ADX, którego będziesz zastępował.

 

- Wskaż, by Uratować Plik Pęknięcia Jako. To jest polecone, że wolisz "c:\” Musisz też nazwać twój nowy plik to sam imię jako plik ADX twoje zastępowanie, przykład: jeżeli zastępujesz bgm160.adx, wtedy musisz nazwać plik bgm160.wav Podoba się zawiadomieniu, które też napisałem ".wav" po "bgm160".

 

- Zejdź do Selekcji Próbki, odejdź "zacznij w” o 0, jeżeli chcesz nowy, by zacząć z początku. Jeżeli plik, który zastępujesz jest 30 sekund długo wtedy pójść, by Skończyć się w i napisz 30000., Jeżeli to jest 1 minuta wtedy napisałbyś 60000 i tak dalej i tak dalej.

 

NOTE: Odkąd zmodyfikowaliśmy przestrzeń rezerwy, wszystkie oryginały, że chcesz zastąpić powinien zostać zastąpiony z szlakami, które są 1 minutą w długości. Dlatego, upewnij się zupełnie te szlaki, że zastępujesz oryginały z jest uporządkowany do 1 minuty.

 

- Kliknij Pójść przycisk i popatrzeć jako twój plik teraz jest uporządkowany do wyszczególnionej długości czasu.

 

- Powtarzają te kroki dla wszystkich piosenek chcesz zastąpić. I nie zapominaj zmienić każdej piosenki do długości, którą to potrzebuje być. Pójdź by "c:\" kiedy jesteś zrobiony i sprawdzasz twoje nowe pliki WAV i widzisz, czy oni są poprawnym imieniem i długością.

 

STEP 6 - TO FILES WAV YOUR OF QUALITY THE CHANGE TO RECORDER SOUND USING QUALITY BETTER (48000 kHZ i 16 Stereo Kawałków)

 

To jest bardzo ważny krok, który większości ludzi zapominają. Jeżeli twoje pliki WAV nie są zmienione na tę jakość, wtedy twoja gra zamarznie kiedy to przyjdzie zagrać te szlaki. Będziemy używali RECORDER SOUND, by przeprowadzić ten proces.

 

- Ok otwarty w górę RECORDER SOUND i kliknąć na Plik / Otwórz i Przejrzyj, ponieważ jeden z nowego uporządkowanego WAV Odkłada ciebie tylko utworzonego. Pozwala użycie bgm160.wav jako przykład. Oni powinni zupełnie być "c:\" katalog, jeżeli u poszedł za moimi instrukcjami.

 

- Kiedy plik jest załadowany na SOUND Kliki RECORDER na Pliku / zapisać Jako i wtedy Klik na Przycisku Zmiany na dnie. Nowe okno wyskoczy.

 

- Ustawić Format do PCM. Ustawić Cechę do 48 000 kHz, 16 Kawałków, Stereo, 187kb / sec. Kiedy jesteś zrobiony. Klik ok i powinieneś wrócić, by Przejrzeć Ekran. Wybierz Uratować nowy plik WAV ponad stary jeden (bgm160.wav) w "c:\" katalog.

 

- Powtórz dla wszystkich plików wav, że chcesz w grze. Zrób pewny przerabiasz ich, ponad którymi wszystko do jakości przechyliło, ponieważ, jeżeli nie zrobisz, twoja gra zamarznie kiedy to przyjdzie czas zagrać ten szlak w samej grze. Jeżeli twoja gra zamarza na pewnej piosence, wtedy będziesz wiedział, że to jest, ponieważ zapomniałeś zmienić to by: 48 000 kHz, 16 Kawałków, Stereo, 187kb / sec.

 

STEP 7 - FILES ADX TO FILES WAV NEW YOUR CONVERT TO ADXENCD USING

 

Ok którego powinieneś teraz mieć wszystkie pliki wav w twoim c:\ katalog, który chciałbyś w grze i oni powinny były zupełnie zostać przerobione do jakości stwierdzonej ponad w poprzednim kroku. Teraz będziemy używali ADXENCD, by Przerobić te Pliki WAV do Plików ADX.

 

- Adxencd Kopii.wykonywalny do twojego c:\ katalog, gdzie wszystko twoje pliki WAV jest mieszkane.

 

- Teraz otwarty w górę twój dyskowy system operacyjny Prompt and type MS "cd.." aż dostajesz się do "c:\" zachęta rozkazu.

 

- Zwalnia początek z bgm160.adx. Napiszmy poszły za kodem: "adxencd.wykonywalny bgm160.wav" Powinieneś teraz widzieć twojego bgm160.wav przerobiony do bgm160.adx.

 

- Powtórz powyższy proces do wszystkiego twoje pliki WAV zmienił się do plików ADX.

 

STEP 8 - EXPLORER AFS USING GAME THE INTO FILES ADX NEW THE IMPORTING

 

Bądź bardzo dumny z siebie. Teraz masz twoją muzykę w strukturze pliku ADX, która teraz będzie importowana do BGM001.AFS - BGM004.AFS.

 

- Otwarty w górę EXPORER AFS i kliknąć na Plik / Import Plik AFS i otwarty w górę BGM001.AFS który powinien być twój "c:\ htcp \ BGM" katalog, jeżeli poszedłeś za moimi kierunkami z początku.

 

-Właściwe kliknąć na każdy plik ADX chcesz zastąpić i Kliknąć Plik Importu i Przeglądasz do "c:\" katalog, gdzie powinieneś mieć wszystko twoje nowe pliki ADX, jeżeli poszedłeś za moimi kierunkami. Import plik tego samego imienia. Dlatego, jeżeli chcesz zastąpić bgm052.adx, przejrzałbyś dla bgm052.adx w "c:\" katalog i wtedy importuj to do BGM001.AFS.

 

- Teraz kiedy importujesz to odłożyć to też będzie mówił jeden z dwóch rzeczy. Pierwsza istota tak " Plik jest zbyt Mały i potrzebuje zostać Wyścielony z Zerami". To jest ok. Tylko Klika Ok i oglądnąć twój nowy plik importowany do BGM001.AFS. Druga rzecz, którą to mogłoby powiedzieć jest " Plik jest zbyt Duży". To jest co o jesteś musiany, by zostać dokuczony. Jeżeli to przedstawia się tak, wtedy musisz pójść wszystek sposób wróć do pliku WAV, który odpowiada temu plikowi ADX i używasz SPLITTER WAVE znów, by zdjąć jedną sekundę poza tym plikiem, wtedy przerobić to z powrotem do ADX i Importu tego znów.

 

- Jeżeli zrobiłeś powyższe prawo kroku, Właściwe Kliki na pliku tylko importowałeś i Klik na Grze i usłyszeć, jak twoja muzyka porusza. Jeżeli to porusza piękny, wtedy zrobiłeś to dobrze. Jeżeli nie wtedy masz odtworzyć przeszłość twoje kroki i widzieć co zrobiłeś źle.

 

- Powtarzają powyższe kroki dla wszystkiego pliki ADX, które chcesz importowany w grze do BGM002.AFS, BGM003.AFS i BGM004.AFS i próba, jeżeli każdy porusza w porządku w EXPORER AFS.

 

STEP 9 - ON HCTP SMACKDOWN UPDATED YOUR BURNING DVD - R WITH NERO 6.3

 

Ok moment prawdy. Teraz będziesz spalał siebie twój nowy Uaktualniony Smackdown Tutaj Przychodzi grę Bólu używającą ROM BURNING NERO 6.3.

 

- Pierwszy robią pewny masz Czystego DVD - R Dysk w twoim DVD Palniku.

 

- Otwarty w górę ROM BURNING NERO 6.3 i oczekiwać Nowego Ekranu Kompilacji, by wejść.

 

- W najlepszym lewym kącie ręki tego ekranu, zmień upuszczać Menu od "CD" do "DVD" jeżeli to już nie jest wybrane.

 

- Teraz zawiń się w dół do DVD - Rom (UDF / ISO) Opcja po lewej stronie strona Ekranu.

 

- Kliknąć na Tabulator Multisession po prawej stronie i nie wybierz Żadnego Multisession.

 

- Teraz Kliknij Tabulator Etykiety i zmień ISO990 Etykietę do "SMACKDOWN".

 

- Teraz kiedy jesteś zrobiony, Kliknąć Przycisk NEW, który jest wszystką drogą po prawej stronie Ekranu. Nowe okno powinno teraz wyskoczyć z 4 Kolumnami.

 

- Pod Przeglądarką Pliku w Trzeciej Kolumnie Przeglądają dla twojego "c:\ hctp" Folder. Wszystkie pliki to potrzebuje zostać spalone powinny teraz ukazać się w Fourth Kolumnie. Powinieneś mieć sumę 17 Plików i Folderów.

 

- Teraz Wlecze się wszystko tych plików do pierwszej Kolumny (Pod Dyskiem SMACKDOWN).

 

- Ostatnia rzecz przed spal się ma patrzeć na Wyższe Menu ROM BURNING NERO i zrobić pewny twoją DVD Jazdy Palnika jest podświetlona w upuszczać Menu jako twój Spala Urządzenie.

 

- Czas Ok, by Spalić się. Na Wyższym Menu ROM BURNING NERO , Kliknij Spala Aktualnego ICON Kompilacji. To jest ICON, który wygląda jak Mecz jest Rozjaśnił się na Dysku. Powinieneś teraz być Spalić Ekran Kompilacji. Pod Działaniem tylko Sprawdzają Napisać i Sfinalizować CD (jeżeli to jest uchwytne, by sprawdzić). Zmień Napisz Szybkość do 1X.

 

- FINALLY! Tylko Kliknij Spalić Przycisk po prawej stronie strona Ekranu i popatrzeć jako twoja nowa kopia HCTP spala się z Nowy Uaktualnioną muzyką w tle i Tematami Wejścia!

 

 

a ten filmik z big showem to na ps3 lub xboxa 360 tam wrzycasz na twardy dysk wiec jest prościej

Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-140100
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 443
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Plaski

    26

  • Adam94108

    25

  • mati6a

    13

  • KENTA

    12

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  3
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.07.2009
  • Status:  Offline

ELO

 

mam problem z hall of fame.chciałbym aby ktoś mi napisał co trzeba zrobic z John'em Cena i z DX???proszę o odp :wink: :roll:

Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-143851
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  326
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  27.11.2008
  • Status:  Offline

Zadanie z john'em polega na stworzeniu swojego pasa i uzyskania dla niego maksymalnych atrybutów, a z Dx to stworzenie swojego tag teamu i uzyskanie dla niego max atrybutów i pokonanie tym team'em DX.
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-143863
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  3
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.07.2009
  • Status:  Offline

no ok ale jak zyskać te atrybuty na team i pas???
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-143968
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 867
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  26.03.2008
  • Status:  Offline

no ok ale jak zyskać te atrybuty na team i pas???

Na pas musisz po prostu robić walki 1 vs 1 (jakieś stypulacje Ladder, Steel Cage) no i ustawić, żeby jego stawką był twój stworzony pas. Aha, najlepiej rób tak, ażeby ten który wygrał twój pas dalej go bronił, ponieważ jest pewien atrybut odpowiadający za obrony.

Co do tagów to musisz stworzonym tagiem robić walki z innymi tagami i później w zakładce Create Modes/Create a Stable wybrać twój stworzony tag i podwyższyć im Teamwork atributes. Gdy atrybuty będą maksymalne wtedy robisz walkę Twój tag vs DX na hali Raw jak się nie mylę.

Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-143972
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  3
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.07.2009
  • Status:  Offline

sorry że tak ciągnę ale jeszcze mam jedno pytanie bo jak robię pas to maja go wszyscy i co mam zrobić żeby 1 miał pas????
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-143973
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  210
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.01.2008
  • Status:  Offline

Nie da się , ustal sobie że np Hardy ma pas , grając nim wybieraj ten pas , dzięki czemu wzrastać będą wskaźniki (respket itp) tego pasa.
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-144362
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  7
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.08.2009
  • Status:  Offline

mam 100% 24/7 mode i nie mam 100 overalla więc jak zrobić żeby mieć 100 overalla??
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145195
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  586
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.02.2009
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Trzeba trenować by podnosic statsy. (przy wyborze dziennej aktywnosci wybierz training exercises i interesujaca cie zdolnosc)
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145196
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  7
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.08.2009
  • Status:  Offline

DZięki tez tak myślałam ale nei bylam pewna , :D jesteś wielki :)
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145210
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  294
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  09.08.2009
  • Status:  Offline

ja mam takie pytanie jak ustawić stół albo drabine w narożnik i sorry jak to pytanie juz było
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145662
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  326
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  27.11.2008
  • Status:  Offline

ja mam takie pytanie jak ustawić stół albo drabine w narożnik

 

Chwytasz stół i jak jesteś blisko naroznika wciskasz "X"(Playstation) lub "A"(Xbox)

Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145668
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  294
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  09.08.2009
  • Status:  Offline

no dzieki
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-145753
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  25
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  11.08.2009
  • Status:  Offline

Co trzeba zrobić by odblokować Harta niestety ucze sie niemieckiego :cry:
Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-146104
Udostępnij na innych stronach


  • Posty:  1 048
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.08.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

To jest wyzwanie bezpośrednie... grasz Michaelsem i musisz go pokonać w 60minutowym Iron Man Matchu, w Arenie Wrestlemanii na poziomie Legend. I chbya startujesz mecz nie w trybie walk, a prosto z trybu Hall of Fame (tam gdzie jest Bret wciskasz krzyżyk/start (?) jak grasz na PS2). Potem "kupujesz" go w sklepie.

 

Tak w ogóle nie lepiej przełączyć na angielski? Ja nawet na tym języku, bez większych problemów w rozumowaniu grałem w wieku 6 lat w fifę 98 i 99 :P

Odnośnik do komentarza
https://forum.wrestling.pl/topic/8221-wwe-smackdown-vs-raw-2008/page/21/#findComment-146105
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Najnowsze posty

    • Jeffrey Nero
      Już w AEW nie mógł korzystać z tego ring name prawa ma bodajże AAA podobnie jak do Penatgon Dark ma Lucha Underground dlatego w AEW pojawił się chwilowo jako Penta Oscuro. Sam debiut fajny, ale theme song mógłby być lepszy. Co do singlowych szans nie wiem czy większych nie ma jego młodszy o 5 lat brat Rey Fenix starcie dwóch Reyów tam są $$$. Spoko iż mówią , że był mistrzem w TNA czy Lucha Undergrund co było około 7 lat temu a nie wspominają o tytułach w AEW( czyli kolejne lata kariery nic nie robił i dlatego jest jednym z największych obecnie wolnych agentów) tak wiem, że to ich rywal, ale to tak jakby np pozyskać np. Roberta Lewandowskiego a wspomnieć , że strzelał gole dla Lecha Poznań a sukcesy w Barcelonie czy w Monachium olać bo to nasi rywale w lidze mistrzów a Lech to nam buty może czyścić. Skoro podają już takie ciekawostki statystyczne to mogliby być rzetelni mimo wszystko. A Pat wspominając, że oglądał go w Tv przyznał sie do oglądania konkurencji czytaj AEW
    • TheRealE9
      Jako wielki fan Pentagona z czasów LU ... ciężko mi się go ogląda w tej mainstreamowej formie. Debiut na Netflixie wypadł na pewno zdecydowanie lepiej, niż jego występy u Khana (ot kolorowy luchador z tag-teamu). Cieszy ciut mroczniejsza forma prezentowania postaci, cieszą małe elementy brutalniejszego charakteru, cieszy fakt, że nie uwalili mu połowy repertuaru. Git ! 👍 Jednak dla mnie to nadal nie to ... przed oczami ciągle mam chu*a łamiącego ręce przeciwnikom/przeciwniczkom na lewo i prawo. Ah ... 😪 Bądź, co bądź - debiut na plus. 
    • HeymanGuy
      Jakieś ramy czasowe ustalamy, czy do końca kariery? Chętnie się napiję
    • CzaQ
      Założę się o browara, że nie ;P Nawet nie liźnie głównego pasa. IC/US to max.  A przegrany postawi piwo na kolejnym zlocie Atti jeśli takowy się odbędzie.   ....poza tym nie wiemy czy nie ma jakichś problemów ze wzwodem  
    • MattDevitto
      Juan Cena mówi to panom coś? Vince go uwielbiał....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...