Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

W Jakie Gry Teraz Gracie...


Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Rok temu na konsolach, teraz na PC. Spin-off Metal Gear'a o podtytule Revengeance (Metal Gear Rising Revengeance). Gra akcji, gdzie trzeba wybić wszystko, co stanie nam na drodze. Dynamiczna, z motywem rozczłonkowywania przeciwników. Z jednej strony samograj, z drugiej potrafi stanowić jakieś wyzwanie. Polecam raczej tym, którzy liczą na frajdę z samego zabijania, niżeli na jakiś wątek fabularny. To nie tak, że ja od takich gier wymagam zjawiskowej fabuły, ale już bohater mógłby być bardziej kolorowy. Nasz Raiden jest nijakim cyborgiem, a jego kompani to jeszcze bardziej nijacy ludzie. System zniszczeń jest dość prymitywny, ale sprawia sporo radości. Na PC problemem jest sterowanie - gra aż prosi się o pada. Osobiście, uszy mi się nie trzęsą. Nie jest to fatalne, ale nie mam motywacji, żeby się w to bawic - mimo świadomości, że gra jest krótka. Slasher jakich wiele. Na pewno nie czołówka swojego gatunku.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Dawno się tak nie wkręciłem w żadną grę, jak dzisiaj w The Banner Saga. RPG z turową walką, rysunkową grafiką i nordyckim klimatem. Z jednej strony, to bardzo prosta gierka opłacona na kickstarterze. Śledzimy nasz konwój, zmierzający do podyktowanego fabułą celu. Nie możemy z kursu zbaczać - nie ma subquestów - możemy conajwyżej robić przystanki, które mogą poprawić morale, ale zmniejszyć niezbędne zasoby żywieniowe. Oczywiście, w trakcie naszej przygody napotykają nas wydarzenia, z którymi musimy sobie radzić idąc za swoją intuicją. Za kim się opowiedzieć, jakie będą nasze kolejne działania, itp. Tu tkwi urok całości. Mimo, że wszystko jest przedstawione w formie tekstu, to bardzo łatwo się zżyć z ciekawymi charakterami jakimi dowodzimy, a podejmowane decyzje mają znaczenie. Walka jest przyjemna, a system do opanowania bardzo prosty. Nie ma tu mowy o losowości. Jak popełnimy błąd w bitwie, to możemy stracić bohatera. Wciąga to jak cholera, i nie mogę się oderwać, mimo, że w kółko dzieje się to samo. Obóz dzieli się na strefe odpoczynku, strefe rozwoju bohaterów, czy market, w ktorym uzupełniamy żywność. Co ciekawe, waluta jaką się posługujemy jest jedna do wszystkiego. Czy lepiej zainwestować w level postaci, czy może w niezbędną żywność? To kolejne wybory przed którymi stoimy. Jedynym problemem by w pełni się tym nacieszyć, jest dość skomplikowany język. Angielski znam dobrze, ale tutaj słownik bywa niezbędny :wink:

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  4 959
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.07.2010
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien - jeśli odrzuciła kogoś jedynka, to temu warto dać szansę. W pierwszym Runnerze się poddałem w 2 etapie, a dwójkę przeszedłem całą. Kontynuacja idealna. Trzy poziomy trudności, sporo różnych przeszkód, dodatkowe postacie/kostiumy/plansze, 5 światów, świetne retro levele, bardzo fajna muzyka[z naciskiem na retro]. I dodali checkpointy! A i hardkorowcy nie mogą narzekać, bo można je spokojnie ominąć, zgarniając premię punktową. Jedyne co mi średnio pasowało to stylistyka ostatniego etapu - takie "3D piksele" nie wyglądają fajnie, było zrobić coś normalnego, a retro zostawić na ekstra dodatkowych planszach.

 

Za dolca w Humblu, razem z innymi grami - szkoda nie wziąć.

...bo jeden Straight Edge na forum to zdecydowanie za mało.

Typer WWE 2018 - 3 miejsce

Typer NXT 2018 - 1 miejsce

105504318959183a35d96e9.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Assassins Creed Liberation HD - Jeśli nie jesteś fanem AC, to Liberation nie zmieni Twojego położenia. Jeśli jesteś fanem AC, to niekoniecznie będziesz się zagrywał w odświeżoną odsłonę gry, z przenośnej konsoli Vita. Pomimo, że należe do pierwszej grupy, to zawsze intrygował mnie wątek fabularny całości - niemożliwy do śledzenia, przez znikomy "fun" czerpany z samej rozgrywki. W Liberation historyjka została potraktowana po macoszemu. Szybko poznajemy bohaterke, wiemy, że ona pomaga niewolnikom, i to by było na tyle. Pograjmy w kilka sekwencji i rozejdźmy się do domu. Adekwatnie do całej uproszczonej reszty. Wiadomo, że graficznie, to nie jest nawet poziom pierwszego AC, ale i tak jest zjadliwie. Nikt nie będzie zachwycony, ale grać się da bez zgrzytu. Problem w tym, że ta nasza bohaterka, to jakaś żeńska wersja Connora z "trójki", czyli szarość i bezbarwność przede wszystkim. Nie mam motywacji, żeby się w to bawić.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  876
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  05.02.2012
  • Status:  Offline

Ostatnio skończyłem niewymagającą grę przygodową w popularnych (...wciąż) klimatach apokalipsy zombie, czyli Deadlight. Rozgrywka rzeczywiście wymagająca nie była - chyba raz czy dwa zdarzyło się, że nie wiedziałem co należy zrobić, a jakimś wielkim fanem tego gatunku mimo wszystko nie jestem. Warto wziąć pod uwagę, że jest to tytuł niezależny, więc środki finansowe na realizację były z pewnością mocno ograniczone, ale sam koncept zaprezentowania gry oceniam mimo wszystko wysoko. Do tego, przyjemna fabuła, gdzie przemierzamy Seattle naszym bohaterem w poszukiwaniu swojej rodziny. Nie sposób nie dodać łyżki dziegciu do tej beczki miodu, bowiem liczba różnego rodzaju glitchy i generalnie błędów mnie czasami niemiłosiernie irytowała - bywały sekwencje, że trzeba było w pełnym biegu pokonać jakiś dystans, czasem przed czymś się schować bądź pokonać dystans kucając - grając na klawiaturze złapałem taką zawieszkę, że postać nie chciała mi kucnąć, przez co przygniatały mnie spadające elementy otoczenia i za każdym razem kończyło się to brutalną śmiercią (dopiero pad okazał się wyjściem z sytuacji).

Z ciekawości zobaczyłem po przejściu również gameplay na YouTube w wykonaniu jednego z Amerykanów i jemu w pewnej sekwencji postać... wypadła z tekstury i spadała do niekończącej się otchłani. Niestety to jest problem, który rzutuje na ostatecznej ocenie, ale wspomniana fabuła, styl prowadzenia rozgrywki czy fajny soundtrack wynagradza te momenty, kiedy cierpliwość gracza wystawiana jest na ciężką próbę.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

11985408557829e91eb351.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Might & Magic, ale to kiedyś był RPG. Można chyba śmiało powiedzieć, że królował za swoich czasów. Dziś wraz z 10 odsłoną Legacy, możemy udać się w nostalgiczną podróż raz jeszcze. Stworzyć, bądź wylosować drużynę, i pośmigać po kwadratach. Tak, kwadratach, bo tutaj nie ma mowy o poruszaniu się po skosie. Idziemy jak po planszy, walczymy turowo, zasady pozostały bez zmian. Jednak w 2013 roku, obawiam się, że to zdecydowanie za mało. W czasach, gdy możemy się zauroczyć zwiedzając Skyrim, czy zżyć z drużyną w Dragon Age, ciężko jest przeboleć ewidentne ograniczenia, jakie spotkamy tutaj. Rozumiem, że ktoś może tęsknić za takimi grami, ale akurat ten powrót do przeszłości nie będzie najmilszy. Nowa odsłona jest niebywale zabugowana, niezoptymalizowana, a wyglądem dostosowała się do gier za 10zł z marketowego kosza - dłuższa posiadówa nie jest wskazana, mogą rozboleć oczy. W tym klimacie polecałbym raczej udany Legend of Grimrock, oferujący o wiele przyjemniejszą przygodą - gdyby nie skandalicznie słaba końcówka, to pewnie miałbym szerszy uśmiech wspominając. Fabuła to tam jakieś oklepane pierdy, a liczba umiejętności, czy klas postaci, to śmiech na sali. Lubuje się w tworzeniu ekipy, ale tutaj jakkolwiek bym tego nie zrobił, wychodzi ona do bólu sztampowo. Strata czasu. Styczeń nie tylko dla filmów jest suchy.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Albo się starzeje, albo te ostatnie gry są zwyczajnie tak nijakie. Po przygodówce od Double Fine - i zarazem największym sukcesie Kickstartera - spodziewałem się czegoś więcej. Akt 1 Broken Age mnie nie powalił, a wręcz szybko zraził. To co wielu wychwala - stylistyka - mnie odpycha. To co inni doceniają - humor - do mnie nie trafia. Nie odmawiam temu interesującej fabuły, ale za dużo tu nie pykło, żebym był gotów ją kontynuować, czy czekać na Akt 2. Wcielamy się w Vellę i Shaya - kampanie do wyboru. Dziewczyna zmaga się z kretyńskim zwyczajem, podczas którego ma się cieszyć, że zostanie zjedzona przez potwora. Chłopak zaś cierpi na samotnośc, bo istnieje możliwość, że jest ostatnim żyjącym człowiekiem. Brzmi fajnie, a i zagadki są przyzwoite, tylko cały świat przedstawiony mnie drażnił - łącznie z postaciami, bo to z czym się zmagają, to inna kwestia. Trzeba spróbować samemu. Recenzje zbiera bardzo pochlebne, więc to może tylko mój odchył.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  4 432
  • Reputacja:   2
  • Dołączył:  02.04.2012
  • Status:  Offline

Debiutancka produkcja studia założonego przez troje ludzi którzy współpracowali w produkcji Star Wars: The Old Republic. Jest to dowód na to, że ludzie z doświadczeniem, którzy znają się na rzeczy potrafią coś dobrego zrobić. Nigdy nie przepadałem za turówkami, ale ta gra przykuła moją uwagę. Mitologia nordycka, gdzie podróżujemy dwiema grupami bohaterów, złożonych z ludzi i Varl'ów, czyli wysokich brodaczy z rogami na głowie. Mityczna rasa, która nie przepada za ludźmi, w końcu są więksi i silniejsi, dlatego mają się za lepszych wojowników, ale w wypadku zbliżającego się zagrożenia muszą połączyć siły. Świat jest atakowany przez armię innych istot, o których prawie nic nie wiemy. Są liczni, równie silni, noszą czarne zbroje, posługują się zarówno magią jak i orężem, a niektóre osobniki przewyższają siła i wzrostem nawet Varl'ów. Tak, więc oczywiście siły dobra mają przerąbane. Mogę właściwie rozwinąć, co napisał N!KO. Gra nie ma innych wersji językowych niż angielski, który jest na zaawansowanym poziomie. Ja nawet się cieszę, że czasem nic nie rozumiem, bo wychodzi ciekawy klops. ;) Mamy system wyborów i konsekwencji, który jest lepszy niż w niejednym RPG'u.

Na przykład podróżując po górach jeden z powozów z żywnością zawiesił się na skarpie. Gdy zdecydowałem złapać za linę i wciągnąć powóz z jednym z Varl'ów. I tutaj drugi wybór - iść we dwóch, czy poprosić o pomoc. Wybrałem drugą opcję i co? Biedak z którym byłem złapał za linę i spadł kiedy ja poszedłem po innych. Tak straciłem jedną z głównych postaci, która nieźle radziła sobie w walce.

Za wygrane bitwy dostajemy coś w rodzaju szacunku, który jest również walutą. Możemy kupić za to żarcie, albo awansować. I jedno i drugie jest niezbędne. Bez żarcia spadają morale, których nie naprawimy już zwykłym wypoczynkiem. Wraz z nim umiejętności naszych bohaterów i walka jest jeszcze trudniejsza. Jest to naprawdę ciężkie, gdyż bez żarcia tracimy ludzi i jak już mówiłem słabną postaci. Bez tego prawie niemożliwe jest wygrać walkę, a bez wygranej nie ma respektu za, który kupujemy prowiant. Jak Niemcy w Stalingradzie. :P Walka jest turowa. Mamy do dyspozycji wiele klas postaci, łucznicy, włócznicy, magowie. Głowny bohater ma np. dwie umiejętności - maly toporek i łuk. Varl'owie również potrafią być zróżnicowani. Dwuręczny miecz (zabójczy młynek, jeden z najlepszych ciosów), czy bojowy topór. Bardzo ciekawym pomysłem jest wprowadzenie wytrzymałości pancerza. Aby pokonać większego koksa musimy mu najpierw uszkodzić pancerz, a to oczywiście kosztuje turę. Grafika jest rysunkowa, ale bardzo ładna. Stwory z którymi walczymy kojarzą mi się trochę ze starą bajką z CN - Samuraj Jack. :P Muzyka również niczego sobie utrzymana w klimacie wikingów.

 

"+"

- grafika

- dźwięki

- fabuła

- system walki

- reputacja jako pkt. doświadczenia i waluta

- system morali

- wybory na każdym kroku

- różnorodność bohaterów

- zaawansowany angielski (moim zdaniem to nawet dobrze, bo trzeba się wczuć w grę. Skończyło się przewijanie dialogów noob'ki :twisted: )

 

"-"

- monotonna rozgrywka, ale inne elementy sprawiają, że się nie nudzi

 

Produkcja ma wiele zalet i mimo, że w kółko rozgrywka jest taka sama to potrafi wciągnąć. Cieszę się bardzo, że zdecydowałem się w to zagrać.

 

Ocena: 5-/5

Typerowa zabawa:

I miejsce - Liga Mistrzów 2015/2016

III miejsce (Ex æquo z użytkownikiem filomatrix) - Euro 2016

III miejsce - Euro 2012

6476255635741dfcc53660.jpg


  • Posty:  4 959
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.07.2010
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Guacamelee! Gold Edition

 

Pierwszy raz od dawna ukończyłem grę 2 dni po zakupie. Zwykle jak coś biorę, to potem czeka w bardzo długiej kolejce. Warto było to zmienić.

 

O co tu chodzi? O ocalenie kobiety z rąk złego gościa jako przeciętny typ, który nagle zdobywa super zdolności - oklepany motyw. Ale i tak przyjemnie śledziło się rozwój wydarzeń. Pomagały w tym m.in. zabawne dialogi, nawiązania do innych gier(plakaty na ścianach to jedno, ale pokonanie pewnego zwierza to perfidna zrzyna z Mario - dobre). A najlepszy był chyba moment, kiedy zamiast oczekiwanej nowej zdolności otrzymujemy wielki, walący po oczach ekran z napisem NO BONUS.

 

Skoro już o zdolnościach mowa, w trakcie przygody postać rozwija się. Otrzymujemy nowe możliwości poruszania się, jak lot i bieganie po pionowych ścianach(albo przemiana w kurczaka!), a także nowe ciosy - część odblokowuje się z rozwojem fabuły, inne można zakupić(mój faworyt to piledriver). Jest na kim testować świeżo zdobyte umiejętności. Wrogowie są wystarczająco zróżnicowani żeby się nie znudzić, a później dochodzą jeszcze różne tarcze i fakt, że część przeciwników znajduje się w innym wymiarze, przez co trzeba się przemieszczać między dwoma światami, by pokonać wszystkich - miłe urozmaicenie. Mnogość ciosów pozwala wykręcać długie, ciekawe kombosy. Jeśli nie umie się efektownie łączyć ataków, można zajrzeć do jednego z NPCów, który uczy kombinacji. Ogółem: walka jest zrealizowana świetnie.

 

O ile z żywymi przeciwnikami powinien sobie poradzić każdy, tak z martwą naturą nie jest już tak prosto. Jeśli chodzi o elementy platformowe, gra ma bardzo nierówny poziom trudności. Przez większość czasu jest bardzo łatwo, aż tu nagle trafia się pomieszczenie, gdzie można utknąć. Wymagana jest zabójcza precyzja. Sterowanie jest niezłe, łatwo wyczuć choćby skoki, ale kiedy trzeba użyć paru specjalnych zdolności w krótkim odstępie czasu, może pojawić się problem. Na całe szczęście najtrudniejsze zagadki nie są obowiązkowe - kryją dodatkową kasę, fragmenty serc/czaszek(po skompletowaniu wydłużają pasek życia/energii) lub orby wymagane do odblokowania alternatywnego zakończenia. Dostanie się do tych ostatnich jest naprawdę trudne.

 

Jest jedna rzecz, która twórcom do końca nie wyszła. Żeby zdobyć wszystkie znajdźki, trzeba będzie się wracać do poprzednich plansz. By to ułatwić, twórcy w paru miejscach ustawili kamienne głowy, którymi można się przenosić na inne poziomy. Problem w tym, że sam bym je lepiej rozmieścił. I brakuje ich na paru levelach. A do jednego istniejącego za nic nie mogłem się przenieść - jest w takim miejscu na minimapie, że jak bym nie próbował, nie mogłem wybrać tego miejsca używając strzałek. A innej metody nie ma, w tym miejscu myszka nie chciała działać.

 

Grafika jest świetna, muzyka daje radę(mnie się podobało, ale to jeden zapętlony utwór, co może irytować), gra wciąga, jest co robić(znajdźki, side questy). Przeszkadza tylko długość gry - u mnie Steam pokazuje 8 godzin, a bez szukania wszystkiego spokojnie dałoby się to skrócić o 3h. Ewentualnie wydłużyć dzięki DLC, który dodaje nową lokację pełną krótkich wyzwań, jednak to zabawa na chwilę.

 

Ocena: nie czekać do bundla, warto

...bo jeden Straight Edge na forum to zdecydowanie za mało.

Typer WWE 2018 - 3 miejsce

Typer NXT 2018 - 1 miejsce

105504318959183a35d96e9.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Jeśli ktoś jeszcze nie zaczął, polecam poczekać aż wszystkie epizody Wolf Among Us będą już dostępne. Na drugi musieliśmy trochę czekać - z trzecim pewnie będzie podobnie - i muszę przyznać, że lekko wybiegłem z obiegu. Jasne, przypomnienie (Previously on) mi odświeżyło pamięć, ale znów potrzebowałem chwili, żeby wkręcić się w genialny klimat.

To dalej ten sam interaktywny gameplay, który bardzo lubie, więc o nim nie ma co się wypowiadać. Tutaj było jednak zdecydowanie mniej scen akcji (QTE), a więcej gadania i łączenia faktów - bardzo prostych swoją drogą. Fabularnie z początku przyszedł kryzys - bałem się, że pójdzie to wszystko w złym kierunku - ale szybko wrócili na prostą. Problem w tym, że kończy się to zbyt szybko - jak zawsze niecałe 2h - a cliffhanger jest bardzo dosłowny. Chyba zbyt dosłowny, bo nie wierze, że tak szybko wyjaśniło by się tak wiele. Czekam na więcej, ale już nie z takimi wypiekami, jak po pierwszym epizodzie.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  4 432
  • Reputacja:   2
  • Dołączył:  02.04.2012
  • Status:  Offline

Drugi sezon The Wolf Amoung Us, Fable za mną. Długo czekałem i się doczekałem. Nie będę się specjalnie rozpisywał. Gra na pewno nie traci klimatu i wciąż jest dla dojrzałych odbiorców. Bardziej wkręcił mnie epizod pierwszy, bo więcej się tam działo. Tutaj głównie były rozmowy i poszlaki, ale końcówka zwiastuje niezła zabawę.

Gra ma mieć 5 epizodów, a już w drugim ujawniono tożsamość mordercy. Może i gra traci na tym, gdyż nie będzie już tej tajemniczości, ale jeśli nie będzie to monotonna gonitwa za zbirem, ale wciąż będzie się on skutecznie ukrywał i próbował robić swoje, a my rozwiązywać dalej pozostawione przez niego zagadki to będzie dobrze.

Ode mnie twórcy dostają brawa, bo robią dwie produkcje na przemian i wychodzi im to bardzo dobrze. Pozostaje zająć się innymi grami i czekać na trzecią część. Oby tego nie popsuli, bo to będzie ogromne rozczarowanie.

Typerowa zabawa:

I miejsce - Liga Mistrzów 2015/2016

III miejsce (Ex æquo z użytkownikiem filomatrix) - Euro 2016

III miejsce - Euro 2012

6476255635741dfcc53660.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Wskrzeszanie starszych gier jest w modzie. Zalewanie grafiką HD jest czasami spoko. Jednak niektóre produkcje wypada zostawić na cmentarzu. Niech tam żyją miłe wspomnienia, jak to kiedyś się człowiek zagrywał. Double Dragon Neon, to właśnie taka gra. Gra która nie wniosła nic poza grafiką - i to nie jakąś dobrą - rażąc w dzisiejszych czasach tragicznym sterowaniem, fatalnym feelingiem w zasypywaniu ciosami napotkanych zbirów - mam wrażenie, że niekiedy to loteria, czy moje ciosy dojdą celu - i dobijającą powtarzalnością - długie etapy, w których uwalamy tych samych gości (klasyka). Tego nawet co-op nie uratuje. Po co krzywdzić kolegę? Podobna sytuacja jak z Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara. Próba wyłudzenia pieniędzy, bazując na naszych wspomnieniach z dzieciństwa.

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  10 885
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.01.2007
  • Status:  Offline
  • Urządzenie:  Windows

Daleko temu do szpiegowskiego symulatora. Daleko temu do FPSa. Daleko do przygodówki. Jeszcze dalej do poważnej rozgrywki. Jazzpunk to jednak bardzo przyjemne zaskoczenie, które warto sprawdzić samemu. Nie zrażać się tekturową grafiką, nie czepiać mega prostej rozgrywki, tylko znaleźć grę w grze. Jako tajny szpieg, wykonujemy szereg zadań w slapstickowej komedyjce. To wszystko jest przepełnione gagami, które często są ukryte w kolejnych planszach. Nie warto się spieszyć, tylko cieszyć zakręconym światem. Tu nie giniemy, nie możemy zrobić czegoś źle. Ma to tylko dostarczać frajdy. Słyszałem, że nie jest to najdłuższa z przygód (około 3h), ale z chęcią ją dokończe. Gra ciężko do sklasyfikowania. W tym tkwi jej urok. W prostocie siła!

50608915156a3743c1fa34.jpg


  • Posty:  4 870
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  29.01.2007
  • Status:  Offline

Pytanie do osób używających Steama. Znacie jakieś programy/strony/cokolwiek do przeglądania gier w bibliotece Steam? Chodzi mi o bardziej szczegółowe przeglądanie. Akurat mam taką sytuację, że musiałem przesiąść się na dosyć słabego kompa. Jest to okazja zagrania w jakieś gry indie lub starsze gierki o mniejszych wymaganiach. Problem w tym, że mam 290 gier i ciężko się to przegląda i szuka jeśli samemu nie wie się czego chce :P

  • Posty:  4 432
  • Reputacja:   2
  • Dołączył:  02.04.2012
  • Status:  Offline

Obawiam się, że nie ma nic takiego. Jedyne w zasadzie, co można zrobić to zmienić widok listy gier na bardziej przejrzysty... .

Typerowa zabawa:

I miejsce - Liga Mistrzów 2015/2016

III miejsce (Ex æquo z użytkownikiem filomatrix) - Euro 2016

III miejsce - Euro 2012

6476255635741dfcc53660.jpg

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Polecana zawartość

    • WWE WrestleMania 41
      Spekulacje i dyskusje na temat największego wydarzenia wrestlingowego roku - WrestleManii 41!
        • Lubię to
      • 147 odpowiedzi
    • WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Zapraszamy do dzielenia się wrażeniami z Monday Night Raw na Netflix!

      W tym wątku użytkownicy forum dyskutują na temat czerwonego brandu od 2010 roku. Pozostaw swoją cegiełkę w temacie, zawierającym 17,9 tyś. odpowiedzi i 2,9 mln wyświetleń. :)
      • 18 026 odpowiedzi
    • New Japan Pro Wrestling - Dyskusja Ogólna
      Miejsce na ogólne dyskusje związane z New Japan Pro Wrestling.
      • 703 odpowiedzi
    • Kobiecy Pro Wrestling
      Ogólne dyskusje na temat pro wrestlingu w wykonaniu płci pięknej.
        • Haha
      • 103 odpowiedzi
    • TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce w dedykowane ogólnym dyskusjom na temat TNA/Impact Wrestling!

       

      Wczorajszy IMPACT właśnie się ściąga, więc opinia w późniejszym terminie
      • 9 352 odpowiedzi
    • AEW Saturday Collision - ogólne dyskusje i komentarze
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 147 odpowiedzi
    • AEW Dynamite - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 1 186 odpowiedzi
    • WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z Friday Night SmackDown!
      • 9 590 odpowiedzi
    • WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z WWE NXT!
      • 4 888 odpowiedzi

  • Najnowsze posty

    • Attitude
      Nazwa gali: TNA Rebellion 2025 Data: 27.04.2025 Federacja: Total Nonstop Action Wrestling Typ: Pay Per View Lokalizacja: Los Angeles, California, USA Arena: Galen Center Format: Live Platforma: TrillerTV Komentarz: Matthew Rehwoldt, Tom Hannifan & Arianna Grace Karta: Wyniki: Powiązane tematy: TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Attitude
      Nazwa gali: TNA Countdown To Rebellion 2025 Data: 27.04.2025 Federacja: Total Nonstop Action Wrestling Typ: Online Stream Lokalizacja: Los Angeles, California, USA Arena: Galen Center Format: Live Platforma: YouTube.com Komentarz: Matthew Rehwoldt & Tom Hannifan Official video: Karta: Wyniki: Powiązane tematy: TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Przemk0
      Dzień dobry wieczór  Portal Attitude od lat działał na własnoręcznie napisanym przeze mnie skrypcie. Było to rozwiązanie dobre na tyle, że dawało elastyczność i złe, bo w 100% zależało od autora (czyli mnie). Ostatnie przejście forum na nowy skrypt i cała duża praca @ IIL  którą wykonał skusiła mnie do wreszcie ruszenia z tematem przejścia na ogólnodostępny skrypt. Padło oczywiście na WordPress, bo połowa Internetu na tym chodzi i głównym celem było uniezależnienie też portalu od jednego już starszego programisty (znów chodzi o mnie). Starszy programista, który robi to po pracy (... i ma też życie osobiste) to też wolny programista, więc trwało to z rok przynajmniej. Aczkolwiek wreszcie jestem na etapie w którym możemy uruchomić pierwszą wersję portalu. Przeczytajcie jednak ten wątek do końca aby nie było rozczarowań i abyście wiedzieli co tej nowej wersji jest. Po pierwsze jest to tzw. wersja minimalna. Zawiera tylko funkcjonalności, które są absolutnie niezbędne do funkcjonowania portalu (i kilka dodatków). Zatem skupiliśmy się newsach i ich integracji z forum. Stworzyłem narzędzia do przenoszenia danych z starego portalu z zachowaniem grafik, tagów oraz kategorii. Na początek przeniesiemy 2-3 tyś newsów. Wszystkie będą połączone z już istniejącymi tematami na forum. Zatem jeśli skomentujecie temat na forum, ten komentarz pojawi się też na portalu. I tu dochodzimy do największej nowości. Na portalu można się zalogować używając konta na forum. Po prawej stronie zobaczycie taki czerwony przycisk "Zaloguj się przez forum" i dzięki niemu zalogujecie się przez wasze konto na forum. Zobaczycie takie samo podsumowanie i swój avatar co na forum. Dodatkowo możecie wtedy już komentować newsy z poziomu portalu. I taki komentarz pojawi się na forum i oczywiście na portalu. Pełna integracja. Oprócz tego dwa małe widgety do pokazywania ostatnich wideo z naszego kanału na YT oraz ostatnio poruszanych wątków na forum. Mało, może i tak... ale możemy z tym wystartować i dorzucać to za czym najbardziej zatęsknicie. Ach i wygląd? Użyłem gotowca, którego podrasowałem aby przypominał forum. I tak jest ogólnie cel aby portal, forum i cokolwiek ekstra kiedykolwiek będziemy mieli... wyglądało spójnie.  No dobrze, to kiedy startujemy? Planuję zrobić to majówkę. Ruch będzie wtedy mniejszy, aczkolwiek aby zminimalizować ryzyko błędów postanowiłem oddać wam do testów wersję demo. Znajduje się ona pod starym adresem portalu i zawiera zrzut 600 ostatnich newsów. Jest zabezpieczona hasłem. Oto detale jak na nią wejść: www.attitude.pl użytkownik: wrestlingpl hasło: nowekolorowe Uwaga! Zanim się rzucicie na sprawdzanie to jedna kwestia. Jeśli zamieścicie komentarz pod jakimś newsem to pojawi się on na tym forum i w przyszłości będzie się pojawiał na uruchomionym portalu. Oczywiście nie zniechęcam do dodawania komentarzy (bo to też test), ale może jakieś z sensem. Ewentualnie w ramach podziękowania za testy, mogę wam skasować zbędne komentarze zamieszczone tylko dla testu. A co dalej po uruchomieniu? Są trzy moim zdaniem najpilniejsze zadania, które będę chciał wykonać przed okresem letnim: Dodanie widgetu z najbliższymi PPV Dodanie wybranych artykułów (głównie chodzi o archiwum felietonów) Zaimportowanie pełnego archiwum newsów Zrzut ekranu z nowej wersji, dla tych którym się nie chce logować.
    • MattDevitto
      Nie wiem czy obecnie w NXT jest tak naprawdę dla niej miejsce, więc logicznym ruchem będzie kierunek AEW/ROH - przynajmniej teraz. Zahaczając o Stardom - w tym roku jeszcze nie odpaliłem ich gali, ale już czekam z siurem w ręku aż w necie pojawi się dzisiejsza gala tj. All-Star Grand Queendom. Podobno wyszło kozacko, a do tego publika dopisała, bo było ponad 7 tysięcy ludzi. Świetny wynik
    • CzaQ
      Jak dla mnie - Na Backlash Orton wygra przez DQ i feud będzie kontynuowany. Na następnym po Backlash PPV Cena pojedzie Randalla sam albo z pomocą, w międzyczasie w trakcie tego feudu Cody będzie się 'leczył' i w końcu wróci albo po Ortonie albo po jakimś jeszcze przystanku, którego Cena odprowadzi w kwitkiem. Na ostatnim PPV Jasia Blondas go pojedzie, a na WM mamy Rhodes vs Rock. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...