Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

Diary by Seba_KKS

Rekomendowane odpowiedzi

• Reputacja:   0
  • Status:  Offline

Jestem tu początkujący ale chcialem spróbowac swoich sił i napisac diary. Mam nadzieje że będziecie wyrozumiali, czytających prosze o krytykę abym mógł zmieniac sie na lepsze.

Czas: Tydzień przed Wrestlemanią XXVII

Posiadacze pasów: John Cena – WWE Champion

The Miz- United States Champion

Rostery: Na razie takie jak obecnie.

Historia przejęcia federacji:

TNA największy rywal WWE oskarzyło Vinca o nielegalne prowadzenie działalności jaką jest jego fedracja oraz o fałszerstwa finansowe.Jednak na samych oskarżeniach się nie skończyło i prezes „rywala zza miedzy” zgłosił sprawę do sądu.Wartość federacji raptownie spadła więc Vince (który ciagle uważał że jest niewinny) zdecydował sie na sprzedaż swojego „królestwa”,którego na czas dochodzenia musiał zakończyć działalność.Chetnych było nie wielu jednak jeden z nich był bardzo zdeterminowany aby odkupić WWE.

Był nim Sebastian Johnson, Polak ,który sam jeszcze nie dawno sprzedał swoja firmę elektroniczną.Zaoferował on Vincowi 50 mln $ za wykupienie tego biznesu na co on sie zgodził.Po przejęciu WWE SJ( taki chciał mieć przydomek) wytoczył TNA proces o bezpodstawne oskarżenie federacji i zarządał 200 mln $ „zadośćuczynienia”.Udało mu sie wygrać proces i uzyskać odszkodowanie oraz przyczynić się do upadku największego konkurenta ( TNA nie wytrzymała finansowo).

Monaday Night RAW

Słyszmy theme RAW oraz możemy obejrzeć pokaz pirotechniczny.Na Ringu pojawia się nowy właściciel federacji czyli SJ, a oto jego theme !