Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  817
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  28.12.2009
  • Status:  Offline

To mało? W porównaniu z FIFĄ, gdzie teraz jedynie składy i koszulki zmieniają...myślę, że nie.

Ty chyba nigdy w FIFE nie grałeś. Jakie "tylko składy i koszulki"? Co roku jest wprowadzane coś nowego w gameplayu, w 11'stce można było nawet sterować bramkarzem. W 12'stce ma być przemodelowany silnik pod względem kolizji i rzeczywiście jak widzę te zajawki, które teraz się pojawiają i zapowiedzi to jestem pod dużym wrażeniem.

 

I, najważniejsze - FIFA jest W CHOLERĘ REALISTYCZNA. Jeszcze kilka lat i będziemy mieli trudności z odróżnieniem jej od normalnego meczu w TV. Daje bardzo dużo frajdy w każdym spotkaniu i naprawdę trzeba się dużo nagrać, by się znudziła. Za to WWE od THQ to, pod względem realistyki, kpina w żywe oczy, która kompletnie nie przypomina transmisji z telewizji. Sztuczne animacje, bugi i kompletnie inne "zasady", że się tak wyrażę. Chodzi mi tutaj o to, że w telewizji 95% walk kończy się po finisherach bądź jakiś rollupach. Tutaj jest założony jakiś bardzo dziwny system, który chyba oblicza procent pozostałego HP u zawodnika. I tak gdy na początku walki walniemy finishera to przeciwnik kickoutuje po doliczeniu do jednego. Za to po wyczerpującej walce wystarczy położyć go byle kopniakiem i po prostu wyliczyć do trzech. Give me a break!

 

Komputerowa "kopanka" ma tę przewagę, że jest przynajmniej jakiś wybór. Ktoś chce realistycznej gry, dużej ilości składów i po prostu produktu dla fana piłki nożnej? Wybierze FIFE. Konkurencja, PES, jest bardziej arcade'ową grą, która też ma swoich wiernych fanów. EA Sports bodajże w roku 2008 całkowicie zmieniło swój silnik, na którym była oparta gra - właśnie dlatego, że Pro Evolution Soccer zostawił FIFE w pewnym momencie daleko w tyle. Gdyby EA nie miało konkurencji to możliwe, że zmiany w ich grze nadeszłyby jakieś kilka lat później. THQ nie ma po prostu żadnej presji i oddechu konkurencji na plecach więc i nie ma potrzeby spinać dupy. Ot, zrobimy sobie po swojemu, na pół gwizdka dodając co roku jakieś duperele i tyle. Nigdy żadnej rewolucji nie dostaliśmy jak chociażby w przypadku FIFY, niestety. W takim tempie to my się realistycznej gry wrestlingowej nie doczekamy w roku 2020. Taka prawda.

 

A, i żeby zaraz mi ktoś nie wyskoczył z tekstem "nie podoba się to nie kupuj", bo to mnie wkurwia najbardziej. Nie można skrytykować czyjegoś ewidentnego lenistwa? Zaskoczę - jeżeli tak dalej pójdzie to nie wiem czy tę grę kupię, ale to już jest tylko i wyłącznie moja własna sprawa i Wam gówno do tego na co wydaję pieniądze. Ten temat nie ma się zamienić w same, jednostronne zachwyty nad tą grą, sorry.

„The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - J. Robert Oppenheimer

 

„W krainie ślepców jednooki jest królem.”

899277064ec56dc584330.jpg

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • DAWIDKI

    216

  • plkd

    144

  • MJ

    119

  • Archer

    104

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

I, najważniejsze - FIFA jest W CHOLERĘ REALISTYCZNA. Jeszcze kilka lat i będziemy mieli trudności z odróżnieniem jej od normalnego meczu w TV. Daje bardzo dużo frajdy w każdym spotkaniu i naprawdę trzeba się dużo nagrać, by się znudziła. Za to WWE od THQ to, pod względem realistyki, kpina w żywe oczy, która kompletnie nie przypomina transmisji z telewizji. Sztuczne animacje, bugi i kompletnie inne "zasady", że się tak wyrażę. Chodzi mi tutaj o to, że w telewizji 95% walk kończy się po finisherach bądź jakiś rollupach. Tutaj jest założony jakiś bardzo dziwny system, który chyba oblicza procent pozostałego HP u zawodnika. I tak gdy na początku walki walniemy finishera to przeciwnik kickoutuje po doliczeniu do jednego. Za to po wyczerpującej walce wystarczy położyć go byle kopniakiem i po prostu wyliczyć do trzech. Give me a break!

 

Komputerowa "kopanka" ma tę przewagę, że jest przynajmniej jakiś wybór. Ktoś chce realistycznej gry, dużej ilości składów i po prostu produktu dla fana piłki nożnej? Wybierze FIFE. Konkurencja, PES, jest bardziej arcade'ową grą, która też ma swoich wiernych fanów. EA Sports bodajże w roku 2008 całkowicie zmieniło swój silnik, na którym była oparta gra - właśnie dlatego, że Pro Evolution Soccer zostawił FIFE w pewnym momencie daleko w tyle. Gdyby EA nie miało konkurencji to możliwe, że zmiany w ich grze nadeszłyby jakieś kilka lat później. THQ nie ma po prostu żadnej presji i oddechu konkurencji na plecach więc i nie ma potrzeby spinać dupy. Ot, zrobimy sobie po swojemu, na pół gwizdka dodając co roku jakieś duperele i tyle. Nigdy żadnej rewolucji nie dostaliśmy jak chociażby w przypadku FIFY, niestety. W takim tempie to my się realistycznej gry wrestlingowej nie doczekamy w roku 2020. Taka prawda.

Tak, ale nie są to aż tak ważne zmiany. Oczywiście, że FIFA jest grą zajebistą i dlatego też mało jest rzeczy, które można zmienić, ale nie róbmy sobie jaj...THQ mogłoby równie dobrze puścić drugi rok z rzędu ten sam produkt, zmieniając menu i okładkę, a ma taki zamiar? No nie.

 

PS: W FIFE gram odkąd pamiętam ;)

 

A, i żeby zaraz mi ktoś nie wyskoczył z tekstem "nie podoba się to nie kupuj", bo to mnie wkurwia najbardziej. Nie można skrytykować czyjegoś ewidentnego lenistwa? Zaskoczę - jeżeli tak dalej pójdzie to nie wiem czy tę grę kupię, ale to już jest tylko i wyłącznie moja własna sprawa i Wam gówno do tego na co wydaję pieniądze. Ten temat nie ma się zamienić w same, jednostronne zachwyty nad tą grą, sorry.

Tak, ale niektórzy userzy (między innymi zbanowany już Shark + cyferki), po prostu przesadzają. Napisać co Ci się nie podoba raz, a walić o tym kazania co dwie strony tego tematu to chyba różnica, nieprawdaż? :) Ja sam ciesze się w ogóle, że komuś się chce, bo wątpie by takie EA chciałoby się zabrać kiedyś za wrestling, choć wszyscy wiedzą że gra byłaby dużo lepsza (wystarczy porównać obojętnie jaką częśc UFC od THQ, do MMA od EA.


  • Posty:  817
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  28.12.2009
  • Status:  Offline

THQ mogłoby równie dobrze puścić drugi rok z rzędu ten sam produkt, zmieniając menu i okładkę, a ma taki zamiar? No nie.

Nie mogłoby, bo grę muszą kiedyś zaprezentować. Komuś. Np. na E3. I gdyby zmieniali DOSŁOWNIE tylko menu, składy i okładkę to 99% dziennikarzy całego świata krzyknęłoby razem "bullshit!", a wtedy sprzedaż rzeczywiście poszłaby na łeb na szyję. Dzięki takim małym duperelkom, które mało zmieniają w samej - jak napisałem wyżej - dość słabej i mało realistycznej grze, niektórzy po prostu mają zamydlone oczy. "Ah, to tylko rok, nie mają czasu na poważniejsze zmiany". Tak więc porównajmy SvR 2010 albo 2009 do tego co teraz nam THQ pokazuje czyli do WWE'12. Ja tam rewolucji żadnej nie widzę, ot po prostu trochę odświeżony produkt. To wg mnie zdecydowanie za mało.

 

Ale nie zamierzam cały czas jechać po THQ, że im się nie chce - bo tak jak napisałem, nie mają konkurencji. Nie MUSZĄ rzeczywiście harować jak woły, po prostu robią sobie swoim - dość powolnym - tempem, bo większość ludzi i tak to kupi.

Napisać co Ci się nie podoba raz, a walić o tym kazania co dwie strony tego tematu to chyba różnica, nieprawdaż?

Kto wali kazania co dwie strony? Ktoś po prostu rzuci hasło "Gra mi się nie podoba" i od razu 90% ludzi się na niego rzuca ze wściekłością. I vice versa. Ktoś napisze "ale to zajebiste" i pojawią się ci krytycy, którzy się zaczną w końcu powtarzać. To normalne w każdej dziedzinie rozmowy, tak się przecież wywołuje w najprostszy sposób różne dyskusje. Ucinanie tego krótkim hasłem "nie chcesz to nie kupuj" naprawdę potrafi podnieść ciśnienie. Btw. wydaje mi się, że lepiej walnąć KONSTRUKTYWNE kazanie o tym co w grze się nie podoba niż czytać tysiąc jedno-linijkowych postów o tym jaka to ona jest zajebista. Nieprawdaż?

Ja sam ciesze się w ogóle, że komuś się chce, bo wątpie by takie EA chciałoby się zabrać kiedyś za wrestling, choć wszyscy wiedzą że gra byłaby dużo lepsza (wystarczy porównać obojętnie jaką częśc UFC od THQ, do MMA od EA.

Ja też się cieszę. Ale mam z tym związane również jakieś wymagania. Nie oszukujmy się, THQ znalazło miejsce w rynku, na którym mogą niemiłosiernie trzepać swoją kapuchę więc czegoś też oczekuję mimo wszystko. :roll:

„The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - J. Robert Oppenheimer

 

„W krainie ślepców jednooki jest królem.”

899277064ec56dc584330.jpg


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

Btw. wydaje mi się, że lepiej walnąć KONSTRUKTYWNE kazanie o tym co w grze się nie podoba niż czytać tysiąc jedno-linijkowych postów o tym jaka to ona jest zajebista. Nieprawdaż?

Ja tutaj żadnego konstruktywnego kazania nie zauważyłem (oprócz Twojego, rzecz jasna ;)), częściej spotykam się z tak zwanymi jednolinijkowcami, które brzmią mniej więcej tak (mniej więcej, nie cytuje nikogo dosłownie): aaa, pieprzone, leniwe THQ, któremu nic się nie chce. Jak się widzi takie posty to idzie się zdenerwować, nieprawdaż? Co innego jak ktoś napisze co tak naprawdę mu się nie podoba, ale nie musi powtarzać tego co dwa posty co niektórzy serio już tak robili (jeden został zbanowany z tydzień temu).


  • Posty:  1 354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.01.2010
  • Status:  Offline

Zawsze będą głosy za i przeciw . Może od tej pory do premiery gry będziemy oceniać tylko nowości, które zostaną dodane?

...BĘDĘ KIMŚ, KIM WY ZAWSZE CHCIELIŚCIE BYĆ...

2013

 

10024833945152d0b1740ad.jpg


  • Posty:  567
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.08.2009
  • Status:  Offline

Zawsze będą głosy za i przeciw . Może od tej pory do premiery gry będziemy oceniać tylko nowości, które zostaną dodane?

Też bym proponował pisanie o nowościach, rok temu były bezsensowne rozmowy w temacie o SVR11 i został zamknięty.


  • Posty:  44
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.04.2010
  • Status:  Offline

Tak te kłótnie tylko zaśmiecają ten temat. Mi na ten moment tworzenia gra się bardzo podoba i nie mogę się doczekać aż wyjdzie. A co do tego że w Fifie czuje się jak by się oglądało prawdziwy mecz- W grze o WWE ciężej jest zrobić takie coś, nie porównujmy piłki nożnej do WWE!!

 

[ Dodano: 2011-06-22, 14:05 ]

I tą całą kłótnią zasłoniliście post Usera Damani. Nie wiem jaki mógłby być nowy tryb. Skąd masz takie info?

17496235424dfcd666ba545.jpg


  • Posty:  1 009
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.04.2011
  • Status:  Offline

Jeszcze dodam, że będzie Elimination Chamber Div

 

Jeżeli pogłoski o tworzeniu nowego brandu się potwierdzą to będzie super mieć własny brand w WWE universe.

48798430952f294e69c1e4.jpg


  • Posty:  354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.08.2010
  • Status:  Offline

Dodatkowo dzisiaj na Twitterze Marcus Shephenson będzie odpowiadał na pytania dot. gry WWE'12.Dodatkowo także prosił on o pomoc przy Exit themes.

Cory podał do wiadomości że gra WWE'12 została nominowana do najlepszej bijatyki roku.


  • Posty:  1 354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.01.2010
  • Status:  Offline

Dlaczego oni nigdy nie potrafia zrobic Johna ?! Zawsze ma dziwna twarz.... Ogolnie slabo wyglada wbicie w naroznik. Gra wyglada jakby robili ja zapaleni fani. Postacie slabo sprzedaja ruchy a od 5;00 John rzuca Mikiem jak powietrzem( za szybka rotacja ), 8:51 Miz przenika i przesowa sie obok Ceny. Tyle z rzeczy, ktore mnie niepokoja. Na duzy plus "czolganie " sie do lin + dobre efekty przy wykonywaniu finisha. Liny tez ladnie sie zachowuja :twisted:

...BĘDĘ KIMŚ, KIM WY ZAWSZE CHCIELIŚCIE BYĆ...

2013

 

10024833945152d0b1740ad.jpg


  • Posty:  217
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  31.05.2011
  • Status:  Offline

mam nadzieje ze dopracują animacje jeszcze bo niektore akcje Ceny są nieralistyczne (chodzi mi o szybkość) co do gamepaly- a dobrze wygląda do premiery jeszcze dużo czasu trzeba jeszcze poprawić drobne bugi . O co chodzi z tymi elementami Gm mode?? bedzie mozna ustalac własne walki np na Raw tak jak w SvR 2008??

Sygnatura by Mistrz Filipoo666

Triple H Forever!!!!!!!!!!!!

9311367514e37ce8ab2c37.jpg


  • Posty:  288
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  07.05.2011
  • Status:  Offline

Dodatkowo dzisiaj na Twitterze Marcus Shephenson będzie odpowiadał na pytania dot. gry WWE'12.Dodatkowo także prosił on o pomoc przy Exit themes.

Cory podał do wiadomości że gra WWE'12 została nominowana do najlepszej bijatyki roku.

Bijatyki? Jestem fanem wrestlingu ale wg mnie nie ma szans z Mortal Kombat 9.

 

Co do gamplayu całkiem fajnie wyglądać jeden bug nie tak źle. Fajnie poprawili nie które animacje póki co mam pozytywne nastawienie do gry.

 

Edit UP@ oby tak było

7888236935487467758dd1.jpg


  • Posty:  227
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  30.05.2010
  • Status:  Offline

W tym gameplay Cory mówi że dodali animacje krwi czyli np. jak spowodujemy krwawienie głowy to jest animacja jak krew spływa na klatę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Najnowsze posty

    • Attitude
      Nazwa gali: TNA Under Siege 2025 Data: 23.05.2025 Federacja: Total Nonstop Action Wrestling Typ: Online Stream Lokalizacja: Brampton, Ontario, Kanada Arena: CAA Centre Format: Live Platforma: TNA+ Komentarz: Matthew Rehwoldt & Tom Hannifan Official video: Karta: Wyniki: Powiązane tematy: TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Attitude
      Nazwa gali: TNA Countdown To Under Siege 2025 Data: 23.05.2025 Federacja: Total Nonstop Action Wrestling Typ: Online Stream Lokalizacja: Brampton, Ontario, Kanada Arena: CAA Centre Format: Live Platforma: YouTube.com Komentarz: Matthew Rehwoldt & Tom Hannifan Official video: Karta: Wyniki: Powiązane tematy: TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Jeffrey Nero
      1. Megan Bayne and Penelope Ford 2. Mercedes Moné 3. The Hurt Syndicate (Bobby Lashley and Shelton Benjamin) (c) (with MVP and MJF) 4. "Timeless" Toni Storm (c) 5. FTR (Cash Wheeler and Dax Harwood) 6. Ricochet 7. Kenny Omega, Swerve Strickland, Willow Nightingale, and The Opps (Samoa Joe, Powerhouse Hobbs, and Katsuyori Shibata) 8. Kazuchika Okada (c) 9. The Don Callis Family (Konosuke Takeshita, Kyle Fletcher, and Josh Alexander) (with Don Callis) 10. Will Ospreay
    • -Raven-
      1. Megan Bayne and Penelope Ford 2. Mercedes Moné 3. The Hurt Syndicate (Bobby Lashley and Shelton Benjamin) (c) (with MVP and MJF) 4. "Timeless" Toni Storm (c) 5. FTR (Cash Wheeler and Dax Harwood) 6. Ricochet 7. Kenny Omega, Swerve Strickland, Willow Nightingale, and The Opps (Samoa Joe, Powerhouse Hobbs, and Katsuyori Shibata) 8. Kazuchika Okada (c) 9. The Don Callis Family (Konosuke Takeshita, Kyle Fletcher, and Josh Alexander) (with Don Callis) 10. Will Ospreay)  
    • CzaQ
      1. Megan Bayne and Penelope Ford vs. Anna Jay and Harley Cameron - Tag team match 2. Jamie Hayter vs. Mercedes Moné - 2025 Women's Owen Hart Foundation Cup Tournament Final The winner earns an AEW Women's World Championship match at All In. 3. The Hurt Syndicate (Bobby Lashley and Shelton Benjamin) (c) (with MVP and MJF) vs. The Sons of Texas (Dustin Rhodes and Sammy Guevara) - Tag team match for the AEW World Tag Team Championship 4. "Timeless" Toni Storm (c) (with Luther) vs. Mina Shirakawa - Singles match for the AEW Women's World Championship 5. FTR (Cash Wheeler and Dax Harwood) (with Stokely) vs. Daniel Garcia and Nigel McGuinness - Tag team match 6. Mark Briscoe vs. Ricochet - Stretcher match 7. Kenny Omega, Swerve Strickland, Willow Nightingale, and The Opps (Samoa Joe, Powerhouse Hobbs, and Katsuyori Shibata) vs. Death Riders (Jon Moxley, Claudio Castagnoli, Marina Shafir, and Wheeler Yuta) and The Young Bucks (Matthew Jackson and Nicholas Jackson) - Anarchy in the Arena match 8. Kazuchika Okada (c) vs. "Speedball" Mike Bailey - Singles match for the AEW Continental Championship 9. The Paragon (Adam Cole, Kyle O'Reilly, and Roderick Strong) vs. The Don Callis Family (Konosuke Takeshita, Kyle Fletcher, and Josh Alexander) (with Don Callis) - Trios match 10. "Hangman" Adam Page vs. Will Ospreay - 2025 Men's Owen Hart Foundation Cup Tournament Final The winner earns an AEW World Championship match at All In.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...