Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • DAWIDKI

    216

  • plkd

    144

  • MJ

    119

  • Archer

    104

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  63
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  25.09.2009
  • Status:  Offline

Nie no ciekawie się zapowiada, moim zdaniem to nie będzie więcej niż gra (tego oczekują twórcy SvR tzn WWE 2012). Fajnie zapowiada się system taunów, również submissiony będą inne (ciesze się bardzo że będzie możliwość przerwania submissionu poprzez złapanie się lin. Całe hasło bigger, badder and better odnosi się głównie do WWE UNIVERSE 2.0 (pewnie ulepszona wersja, koncepcja ta sama). Niech THQ nie robi nam nadziei, fani serii SvR nie czekają juz "na prezenty od wujka z Ameryki" (musiałem tego użyć :grin: )

5832596764e36c6544ac70.gif


  • Posty:  574
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  13.10.2010
  • Status:  Offline

Coście sobie ubzdurali z tymi tauntami? Przecież w svr 11 było hunting rko (?), w którym orton klepał ring po swojemu. Nie twierdzę, że ma tego nie być (skoro było w All Stars) ale na razie żadnego info o tych tauntach nie ma, a mówicie o tym jak o potwierdzonej informacji... :?

  • Posty:  567
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.08.2009
  • Status:  Offline

  abeso napisał(a):
Coście sobie ubzdurali z tymi tauntami? Przecież w svr 11 było hunting rko (?), w którym orton klepał ring po swojemu. Nie twierdzę, że ma tego nie być (skoro było w All Stars) ale na razie żadnego info o tych tauntach nie ma, a mówicie o tym jak o potwierdzonej informacji... :?

Owszem, było. ;) Już Ci daję cycat:

 

  Cytat

You knock your opponent down with your Finisher primed, hit the taunt button, and you'll get a celebration that ends with the opponent getting to his feet in the perfect setup for your big move. The opponent gets a chance at reversing it, but it really brings together that TV style presentation THQ's been working on for the last few years.


  • Posty:  354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.08.2010
  • Status:  Offline

Na PS2 już raczej nie macie co liczyć bo okładki jakie są to tylko na Wii,X360 i PS3

Ciekawe jak bedziemy wykonywać suplexy skoro prawą gałkę wyeliminwali ...


  • Posty:  960
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.12.2010
  • Status:  Offline

Skoro gra nie wyjdzie na PS2 to silnik, i wszystko powinno poprawić się na lepsze. Podkreślam powinno

1161423919541b3db89050d.jpg


  • Posty:  354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.08.2010
  • Status:  Offline

Po czym wywnioskowałem że nie wyjdzie na PS2 .Dlatego że na stronie gdzie są screeny z WWE12 ma okładki tylko na X-a,PS3 i Wii.

Pozatym prosze jakiegos admina/moda na przemianowanie tematu na WWE'12


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

Tak, nie ma to jak kierować się okładkami w MAJU, przed E3. :roll:

  • Posty:  17
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  26.12.2010
  • Status:  Offline

no nawet na WWE.com pisze ze gra będzie na Wii XBOX I PS3,a na lepszy system gry nie liczcie bo wyjdzie ona tez na Wii a to sie wogule nie roznie od PS2

6049663674e6b185630f63.jpg


  • Posty:  94
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.07.2009
  • Status:  Offline

Ja to bym SZCZERZE chciał aby dodali całą ekipę WWE koło ringu. Np. kamerzysta, "przydupas" do zbierania kabli itp. Jakoś bez tego czuję taką pustkę:)

Tak samo jak większość xbox'owców lub posiadacze PS3 chciałbym aby PS2 i Wii w końcu nie blokowało tego jak gra powinna wyglądać, tzn. Lepsze animacje, Full-Tron'y itp.

 

@down

To miało być do mnie ? ;>

Edytowane przez SHarK242

"My Name is Albertooo Del Riooo, but you, you already know that !"

 

"If Ya S-meeeell, What The Rock is Cookin' ?!"

 

F*CK YOU Randy"Nie-rób-mi-krzywdy-bo-powiem-tacie-i-nie-dostaniesz-pushu"Oron :/

14863134514d604d0d22cd9.jpg


  • Posty:  122
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.04.2011
  • Status:  Offline

http://wwe.thq.com/assets/home/screenshots/MizFinisher1.jpg

 

http://wwe.thq.com/assets/home/screenshots/MizTaunt.jpg

 

The Miz, and he's taunt into Skull Crushing Finale!


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

  DAWIDKI napisał(a):
To ze masz PS2 to patrzysz aby powiedziec ze prawdopodobnie wyjdzie na to ,to na PS2 tez musi .... Technika idzie do przodu mozna było sprzedac PS2 a kupic konosle obecnej generacji .. nawet na allegro

Przeczytaj mój post kilka stron wcześniej.


  • Posty:  122
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.04.2011
  • Status:  Offline

  Cytat
Now, it would be easy to glance at screenshots and assume THQ and developer Yuke's Yokohama just dumped the WWE SmackDown vs. Raw name and called it a day. That's what I did. For a few days leading into my meeting, THQ had been telling me this game was going to be unlike any other WWE game I had seen, but when I finally laid eyes on it, WWE '12 sure did look similar to WWE SmackDown vs. Raw 2011.

 

Then, I started to play it. THQ and Yuke's didn't just change the name, they changed the game's DNA. There's a new animation system, new blending methods, something called "Predator Technology" -- basically, they went under the game's hood and ripped out all the old stuff that people hated and plugged in brand new parts to try and make the most fluid wrestling game around.

 

When John Cena's suplexing an opponent, a third Superstar can punch Cena and break up the move. You can do that for any move -- even Finishers and mini-games like the Royal Rumble eliminations. When you're slammed to the mat at the beginning of a bout, you're going to sell the move and get up at the same time so that the match keeps a fast-paced feel. When you're getting up from any move, you're going to have a window to strike before you're even to your feet. The goal is to have a game that feels like anything can happen from any position and eradicate that stiffness and clunkiness that has always been a calling card of WWE SmackDown vs. Raw.

 

For me, it all came together watching a three-man match. Orton laid out an opponent and went to the ring apron, Cena immediately started his 5-Knuckle Shuffle routine on the downed man, and as Cena was coming down, Randy Orton launched himself from the apron to land a splash. Orton hit, Cena hit, and Orton hit again. The sequence was polished and fast -- it looked like a spot from ECW of old. There was no blown animation as the character on the ground reacted to the first move and ignored the other.

 

 

I dig Wake Up Taunts.

People don't warp to the center of the ring for a 5-Knuckle Shuffle and similar moves anymore; the move happens where it happens. The ropes no longer stay awkwardly still during matches; you slam someone and the ring reacts. The tired fonts and menus of old have been ditched for a new setup. Visually, new shaders and tech have been introduced to make the game look better than ever. There's definition to the character's faces instead of the blur there was last year, and depth of field has been introduced to give the brand new arenas weight and realism.

 

The game, according to THQ, has been taken apart and put back together, and from the little I've seen, I believe them -- though the changes aren't monumental when you stare at a still image, they shine in motion.

 

Seeing the game in motion is where the proof of all these Predators and shaders lives. I've already talked about how the moves flow together, but there's more to it than that. The days of analog stick grapples are over. Now, everything's going back to the face buttons of your favorite controller. Grapple, strike, pin and Finisher are all right there for the taking. There are no strong and weak grapples -- the moves you're pulling off are dependent on how worn down the opponent is.

 

That's all well and good, but there are specific things THQ has peppered in that affect the gameplay. First, there's limb targeting in WWE '12. You can attack the head, arms or legs, and while this obviously puts you in a good place for certain finishers, it also really twists the match in whatever direction you want it to go. If you're up against a lightning quick high flier, you can work the legs so the opponent can't get around as quickly and can't zip up the turnbuckles. Work the head, and the opponent is going to be a groggy mess. All this plays into how easy it'll be to get an opponent to tap in the new "Breaking Point" submission system where players tap buttons in a tug of war mini-game.

 

 

Break it off!

Epic brawls are going to look like the epic brawls you see on TV -- both in terms of the new camera angle that's more pulled back and the gameplay speed I talked about earlier -- but they get even more like Monday Night Raw when you add in the new Wake Up Taunts in WWE '12. Basically, you know how Randy Orton pounds the ground before he goes to hit his Finisher on TV? That can happen in the game now. You knock your opponent down with your Finisher primed, hit the taunt button, and you'll get a celebration that ends with the opponent getting to his feet in the perfect setup for your big move. The opponent gets a chance at reversing it, but it really brings together that TV style presentation THQ's been working on for the last few years.

 

That said, I thought the stamina bar was a bit of a step backwards in WWE '12. The last few WWE SmackDown vs. Raw games incorporated a barely visible halo around the Superstars feet to keep players in-tune with how they're doing in a match and not distract from the presentation. As of now, WWE '12 features a big meter with a name on it at the bottom of the screen showing how close you are to building a Signature or Finisher (you can store two Finishers). I found it jarring as the game looks better than ever and is trying so hard to mimic broadcasts.

 

Still, that's the only gripe I have with the new direction. WWE '12 also adds Dynamic Comebacks, which are those tried and true combos you see folks like Cena throw out that take them from the edge of defeat to clearing the ring. If you reach a certain amount of damage, you'll be able to have a shot to use this one-time combo. Pull it off, and you get two Finishers.

 

These stored Finishers and Dynamic Comebacks make it seem like my friends and I are going to have some awesome matches, but THQ and Yuke's want you to have awesome matches with computer-controlled opponents, too. The AI learns this time around. If you spam run attacks like I do (I'm infamous on the Internet for my floatover DDT), the computer opponent is supposed to recognize that and be ready to counter it. For the first time, THQ says that the computer is going to remember what you've been doing and what it's been doing. (i.e. if it picks up a chair, it's not going to drop it -- it's going to hit you with it.)

 

 

He's awesome... or so I hear.

Balancing the difficulty isn't just a focus when it comes to the man versus machine matches. THQ found that people figured out how to master the pinning system pretty quickly in SVR 11, so it's been redone in WWE '12. It's still a metered system (hold a button to fill a meter and release it when it gets to a window on the meter), but the window moves around this time at random -- it won't always be in the same spot. Similarly, the window size varies on how beat up you are, and if you're pinned after the opponent hits his Finisher, the meter might not pop up to the two-count so you'd only have one shot at it.

 

WHEW

All that, and there's still more to say. Unless your opponent is really hurting, expect to get just one ground grapple in. The right stick repositions opponents. Animations change based on weight classes. There are new "attach points" for moves so that hands and legs lock to certain points in certain moves and don't clip through bodies. Justin Roberts is here as the ring announcer, King and Cole are confirmed, and Alberto Del Rio's entrance comes complete with Ricardo Rodriguez.

 

There's a lot to WWE '12, and I won't pretend that I've seen it all. As it stands, this taste served its purpose -- I had fun playing and can't wait to see more. We'll all admit that WWE SmackDown vs. Raw was getting stale and doing the same thing year after year, so a relaunch that tackles a lot of fan complaints head on is very exciting. Let's just hope it doesn't suck.

 

Jeżeli było to przepraszam, będzie jeszcze raz.

 

+ bonus

 

  Cytat
Every champion must reinvent himself, and e every Superstar has an evolution. Reinvented with each challenge, always primed and ready to strike with more edge and intensity than ever before, he is reborn – bigger, badder and better.

FINALLY … the WWE experience you’ve been n demanding has arrived! THQ’s flagship franchise in n the company’s WWE videogame portfolio is reborn, delivering the best and most realistic WWE action ever. With new w Predator Technology ™, an overhauled gameplay experience and new broadcast TV presentation that promises the most fluid, dynamic, authentic and action-packed WWE simulation experience to o date, WWE ’12 gives you more control over WWE than ever before.

 

GAME FEATURES:

EXPERIENCE THE NEW WWE! – WWE action is redefined with new Predator Technology™! This new system delivers a fresh and strategic gameplay experience that looks, feels and plays better than ever before. The gameplay you have demanded is finally here with the most fluid WWE action and realistic animations to date in a WWE videogame, improved A.I. and an all-new Breaking Point submission system!

 

DYNAMIC TV PRESENTATION – Witness the most electrifying presentation in all of sports entertainment. A dynamic new broadcast camera system and badder visual presentation replicate everything you see on WWE’s television broadcasts. New rendering and lighting technologies will provide the most realistic WWE Superstars, WWE Divas and WWE Legends and best-looking in-ring action to date.

 

CREATE AND SHARE YOUR WWE – WWE ‘12’s best-in-class creation suite gives you the ability to create Superstars, entrances, finishing moves, storylines, Highlight Reels and all-new capabilities never before seen in a WWE videogame! Go online and upload your creations to share them with the WWE Universe and download creations from others to add to your own experience.

 

WWE UNIVERSE 2.0 – Take control of your WWE career in a bigger, badder and better WWE Universe. Your actions determine your destiny and shape your experience, as storylines, matches, alliances and d rivalries are built based on your decisions.

 

ROAD TO WRESTLEMANIA – The Road to Wrestlemania is fraught with action, drama, challenges, storyline twists and turns, and surprises. Which road will you pick, and what story will you tell, on your way to the biggest spectacle in sports entertainment?

 

More features from WWE ’12 will be announced in the near future.

 

Obstawiajcie. Czyje będą RTWM? Moje typy to

 

1. Alberto Del Rio

2. The Miz

3. CM Punk

4. Sheamus/John Morrison

5. vs. Undertaker

i choć to nie możliwe to chciałbym widzieć RTWM Sin Cary, Rhodesa lub Wade Baretta.. :)

 

Można już zamawiać pre-ordery. :) Tylko na PS3, Xboxa i Wii.


  • Posty:  217
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  31.05.2011
  • Status:  Offline

Bardzo jestem ciekaw jak Bedzie z tą kriwą .Jezeli jej nie będzie to bedzie coś dziwnego chairshot po raz 10 i zero krwi . Mam nadzieje ze dojdzie daniel brayan Wade barett Sin Cara :) nie ma co czekamy do E3 mam nadzieje ze tam dowiemy sie czegos konkretnego:) :D

Sygnatura by Mistrz Filipoo666

Triple H Forever!!!!!!!!!!!!

9311367514e37ce8ab2c37.jpg


  • Posty:  168
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  21.11.2010
  • Status:  Offline

Ja z chęcią to bym chciał aby np. w meczu normal mecz(NO DQ) zawodnik który ma krzesło nie uderzał nim w głowe tylko w ramie np.(myślę że to zrobią)co innego może być w meczu Extreme Rules tam co jakis czas powinien się pojawić cios(nie dozwolony)w głowę przeciwnika.Wniosek: krew ma być ale tylko w Extremalnych walkach choć na ostatnim PPV ER przypomne że była duża plama.

Co do Daniela Bryana Wade Barreta oraz Sin Cary na pewno będzie.Z Kharmą???też myślę że będzie lecz wątpie że osoby które teraz zadebiutują m.in(brat Dolpha ale i wielu innych) myślę że ich nie będzie lecz oczywiście chciałbym.

If you smell what The Rock is cooking!!!

256089434dd7a45d767df.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Polecana zawartość

    • WWE WrestleMania 41
      Spekulacje i dyskusje na temat największego wydarzenia wrestlingowego roku - WrestleManii 41!
        • Dzięki
      • 81 odpowiedzi
    • WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Zapraszamy do dzielenia się wrażeniami z Monday Night Raw na Netflix!

      W tym wątku użytkownicy forum dyskutują na temat czerwonego brandu od 2010 roku. Pozostaw swoją cegiełkę w temacie, zawierającym 17,9 tyś. odpowiedzi i 2,9 mln wyświetleń. :)
      • 18 001 odpowiedzi
    • New Japan Pro Wrestling - Dyskusja Ogólna
      Miejsce na ogólne dyskusje związane z New Japan Pro Wrestling.
      • 693 odpowiedzi
    • Kobiecy Pro Wrestling
      Ogólne dyskusje na temat pro wrestlingu w wykonaniu płci pięknej.
        • Lubię to
      • 101 odpowiedzi
    • TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce w dedykowane ogólnym dyskusjom na temat TNA/Impact Wrestling!

       

      Wczorajszy IMPACT właśnie się ściąga, więc opinia w późniejszym terminie
        • Lubię to
      • 9 352 odpowiedzi
    • AEW Saturday Collision - ogólne dyskusje i komentarze
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
        • Lubię to
      • 147 odpowiedzi
    • AEW Dynamite - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 1 181 odpowiedzi
    • WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z Friday Night SmackDown!
      • 9 556 odpowiedzi
    • WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z WWE NXT!
      • 4 878 odpowiedzi

  • Najnowsze posty

    • Attitude
      Nazwa gali: WWE LFG: Legends & Future Greats #8 - Making Your Move Data: The exact taping date is unknown. Federacja: World Wrestling Entertainment Typ: TV-Show Lokalizacja: Orlando, Florida, USA Arena: WWE Performance Center Format: Taped Data emisji: 06.04.2025 Platforma: A&E Komentarz: Jeremy Borash & Vic Joseph Karta: Wyniki: Powiązane tematy: World Wrestling Entertainment - dyskusje ogólne WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Attitude
      Nazwa gali: WWE LFG: Legends & Future Greats #8 Data: The exact taping date is unknown. Federacja: World Wrestling Entertainment Typ: TV-Show Lokalizacja: Orlando, Florida, USA Arena: WWE Performance Center Format: Taped Data emisji: 06.04.2025 Platforma: A&E Komentarz: Jeremy Borash & Vic Joseph Karta: Wyniki: Powiązane tematy: World Wrestling Entertainment - dyskusje ogólne WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • Attitude
      Nazwa gali: WWE Monday Night RAW #1663 Data: 07.04.2025 Federacja: World Wrestling Entertainment Typ: Online Stream Lokalizacja: Minneapolis, Minnesota, USA Arena: Target Center Format: Live Platforma: Netflix Komentarz: Michael Cole & Pat McAfee Karta: Wyniki: Powiązane tematy: World Wrestling Entertainment - dyskusje ogólne WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
    • MattDevitto
      To akurat pasuje do całej gali, bo ogarnąłem na szybko, że 3-4 osoby w typerze walnęły maxa
    • Kowalski
      Walki turniejowe pierwszej rundy na PPV, a kolejne rundy pewnie na tygodniowkach - logika. Niby były okej ale też z oczywistymi wynikami. Nie zadziało się tam kompletnie nic interesującego. Ten Kevin Knight to wyrośnięty Lio Rush.     Hurt Syndicate vs Learning Tree Spodziewałem się łatwej przeprawy Syndykatów a tu Big Bill momentami radził sobie z dwoma rywalami. MJF pomaga wygrać z tagiem 3 kategorii. Bzdura   6 Man Tag przewinięty - może po heel turnie odżyją    Toni aka Rocky Balboa vs Megan aka lepsza wersja Jade Cargill. Na jednym starciu się nie skończy  O cię chuj, Bandyta traci maskę...A nie, stara meksykanka pokazuje że bejsbol leży za schodkami i mamy restart. Ale bzdura, sędzia nie widział nielegalnego ataku i anuluje wynik.  Mój Boże...  Dlaczego w walce wieczoru nie było restartu?        Garcia vs Cole Adam większość walki sprzedaje problemy z kolanem (mistrz nawet pracuje nad tą nogą) by w końcówce walnąć 2 razy panama sunrise I po rozbiegu walnąć z kolanka. Na plus że boring Danny bez pasa.        Rico vs Speedball vs Kenny  W końcu coś interesującego. Fajne szybkie starcie. Dawać pas dla Rico, chłop co odmiana po odejściu z Dablju Zapomniałem że Okade mają i to z pasem. Przyszedł i poszedł 👍        Mejn Iwento Na pewno nie pomaga Moxowi że przez 4h gali we wszystkich pojedynkach skaczą biegają, każdy po 20 różnych moves'ów, akcja non stop a w walce wieczoru mistrz wozi się po ringu i gryzie przeciwnika w czoło kilka razy. Najciekawszy moment to wejście Hangman i tak czułem że tu jednak nie przeszkodzi Swervowi ale oczywiście kitowcy Moxa musieli wpaść, następnie Joe z ekipą, kurde jak można było tak to zamieść po dywan. Jeszcze te Young Bucksy, pasują tam jak pięść do nosa. Ps. Kick outy z Clash Styles działają mi na nerwy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...