Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!

    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • DAWIDKI

    216

  • plkd

    144

  • MJ

    119

  • Archer

    104

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  63
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  25.09.2009
  • Status:  Offline

Nie no ciekawie się zapowiada, moim zdaniem to nie będzie więcej niż gra (tego oczekują twórcy SvR tzn WWE 2012). Fajnie zapowiada się system taunów, również submissiony będą inne (ciesze się bardzo że będzie możliwość przerwania submissionu poprzez złapanie się lin. Całe hasło bigger, badder and better odnosi się głównie do WWE UNIVERSE 2.0 (pewnie ulepszona wersja, koncepcja ta sama). Niech THQ nie robi nam nadziei, fani serii SvR nie czekają juz "na prezenty od wujka z Ameryki" (musiałem tego użyć :grin: )

5832596764e36c6544ac70.gif


  • Posty:  574
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  13.10.2010
  • Status:  Offline

Coście sobie ubzdurali z tymi tauntami? Przecież w svr 11 było hunting rko (?), w którym orton klepał ring po swojemu. Nie twierdzę, że ma tego nie być (skoro było w All Stars) ale na razie żadnego info o tych tauntach nie ma, a mówicie o tym jak o potwierdzonej informacji... :?

  • Posty:  567
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.08.2009
  • Status:  Offline

Coście sobie ubzdurali z tymi tauntami? Przecież w svr 11 było hunting rko (?), w którym orton klepał ring po swojemu. Nie twierdzę, że ma tego nie być (skoro było w All Stars) ale na razie żadnego info o tych tauntach nie ma, a mówicie o tym jak o potwierdzonej informacji... :?

Owszem, było. ;) Już Ci daję cycat:

 

You knock your opponent down with your Finisher primed, hit the taunt button, and you'll get a celebration that ends with the opponent getting to his feet in the perfect setup for your big move. The opponent gets a chance at reversing it, but it really brings together that TV style presentation THQ's been working on for the last few years.


  • Posty:  354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.08.2010
  • Status:  Offline

Na PS2 już raczej nie macie co liczyć bo okładki jakie są to tylko na Wii,X360 i PS3

Ciekawe jak bedziemy wykonywać suplexy skoro prawą gałkę wyeliminwali ...


  • Posty:  960
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  06.12.2010
  • Status:  Offline

Skoro gra nie wyjdzie na PS2 to silnik, i wszystko powinno poprawić się na lepsze. Podkreślam powinno

1161423919541b3db89050d.jpg


  • Posty:  354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.08.2010
  • Status:  Offline

Po czym wywnioskowałem że nie wyjdzie na PS2 .Dlatego że na stronie gdzie są screeny z WWE12 ma okładki tylko na X-a,PS3 i Wii.

Pozatym prosze jakiegos admina/moda na przemianowanie tematu na WWE'12


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

Tak, nie ma to jak kierować się okładkami w MAJU, przed E3. :roll:

  • Posty:  17
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  26.12.2010
  • Status:  Offline

no nawet na WWE.com pisze ze gra będzie na Wii XBOX I PS3,a na lepszy system gry nie liczcie bo wyjdzie ona tez na Wii a to sie wogule nie roznie od PS2

6049663674e6b185630f63.jpg


  • Posty:  94
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.07.2009
  • Status:  Offline

Ja to bym SZCZERZE chciał aby dodali całą ekipę WWE koło ringu. Np. kamerzysta, "przydupas" do zbierania kabli itp. Jakoś bez tego czuję taką pustkę:)

Tak samo jak większość xbox'owców lub posiadacze PS3 chciałbym aby PS2 i Wii w końcu nie blokowało tego jak gra powinna wyglądać, tzn. Lepsze animacje, Full-Tron'y itp.

 

@down

To miało być do mnie ? ;>

Edytowane przez SHarK242

"My Name is Albertooo Del Riooo, but you, you already know that !"

 

"If Ya S-meeeell, What The Rock is Cookin' ?!"

 

F*CK YOU Randy"Nie-rób-mi-krzywdy-bo-powiem-tacie-i-nie-dostaniesz-pushu"Oron :/

14863134514d604d0d22cd9.jpg


  • Posty:  122
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.04.2011
  • Status:  Offline

http://wwe.thq.com/assets/home/screenshots/MizFinisher1.jpg

 

http://wwe.thq.com/assets/home/screenshots/MizTaunt.jpg

 

The Miz, and he's taunt into Skull Crushing Finale!


  • Posty:  1 158
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  14.04.2011
  • Status:  Offline

To ze masz PS2 to patrzysz aby powiedziec ze prawdopodobnie wyjdzie na to ,to na PS2 tez musi .... Technika idzie do przodu mozna było sprzedac PS2 a kupic konosle obecnej generacji .. nawet na allegro

Przeczytaj mój post kilka stron wcześniej.


  • Posty:  122
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  18.04.2011
  • Status:  Offline

Now, it would be easy to glance at screenshots and assume THQ and developer Yuke's Yokohama just dumped the WWE SmackDown vs. Raw name and called it a day. That's what I did. For a few days leading into my meeting, THQ had been telling me this game was going to be unlike any other WWE game I had seen, but when I finally laid eyes on it, WWE '12 sure did look similar to WWE SmackDown vs. Raw 2011.

 

Then, I started to play it. THQ and Yuke's didn't just change the name, they changed the game's DNA. There's a new animation system, new blending methods, something called "Predator Technology" -- basically, they went under the game's hood and ripped out all the old stuff that people hated and plugged in brand new parts to try and make the most fluid wrestling game around.

 

When John Cena's suplexing an opponent, a third Superstar can punch Cena and break up the move. You can do that for any move -- even Finishers and mini-games like the Royal Rumble eliminations. When you're slammed to the mat at the beginning of a bout, you're going to sell the move and get up at the same time so that the match keeps a fast-paced feel. When you're getting up from any move, you're going to have a window to strike before you're even to your feet. The goal is to have a game that feels like anything can happen from any position and eradicate that stiffness and clunkiness that has always been a calling card of WWE SmackDown vs. Raw.

 

For me, it all came together watching a three-man match. Orton laid out an opponent and went to the ring apron, Cena immediately started his 5-Knuckle Shuffle routine on the downed man, and as Cena was coming down, Randy Orton launched himself from the apron to land a splash. Orton hit, Cena hit, and Orton hit again. The sequence was polished and fast -- it looked like a spot from ECW of old. There was no blown animation as the character on the ground reacted to the first move and ignored the other.

 

 

I dig Wake Up Taunts.

People don't warp to the center of the ring for a 5-Knuckle Shuffle and similar moves anymore; the move happens where it happens. The ropes no longer stay awkwardly still during matches; you slam someone and the ring reacts. The tired fonts and menus of old have been ditched for a new setup. Visually, new shaders and tech have been introduced to make the game look better than ever. There's definition to the character's faces instead of the blur there was last year, and depth of field has been introduced to give the brand new arenas weight and realism.

 

The game, according to THQ, has been taken apart and put back together, and from the little I've seen, I believe them -- though the changes aren't monumental when you stare at a still image, they shine in motion.

 

Seeing the game in motion is where the proof of all these Predators and shaders lives. I've already talked about how the moves flow together, but there's more to it than that. The days of analog stick grapples are over. Now, everything's going back to the face buttons of your favorite controller. Grapple, strike, pin and Finisher are all right there for the taking. There are no strong and weak grapples -- the moves you're pulling off are dependent on how worn down the opponent is.

 

That's all well and good, but there are specific things THQ has peppered in that affect the gameplay. First, there's limb targeting in WWE '12. You can attack the head, arms or legs, and while this obviously puts you in a good place for certain finishers, it also really twists the match in whatever direction you want it to go. If you're up against a lightning quick high flier, you can work the legs so the opponent can't get around as quickly and can't zip up the turnbuckles. Work the head, and the opponent is going to be a groggy mess. All this plays into how easy it'll be to get an opponent to tap in the new "Breaking Point" submission system where players tap buttons in a tug of war mini-game.

 

 

Break it off!

Epic brawls are going to look like the epic brawls you see on TV -- both in terms of the new camera angle that's more pulled back and the gameplay speed I talked about earlier -- but they get even more like Monday Night Raw when you add in the new Wake Up Taunts in WWE '12. Basically, you know how Randy Orton pounds the ground before he goes to hit his Finisher on TV? That can happen in the game now. You knock your opponent down with your Finisher primed, hit the taunt button, and you'll get a celebration that ends with the opponent getting to his feet in the perfect setup for your big move. The opponent gets a chance at reversing it, but it really brings together that TV style presentation THQ's been working on for the last few years.

 

That said, I thought the stamina bar was a bit of a step backwards in WWE '12. The last few WWE SmackDown vs. Raw games incorporated a barely visible halo around the Superstars feet to keep players in-tune with how they're doing in a match and not distract from the presentation. As of now, WWE '12 features a big meter with a name on it at the bottom of the screen showing how close you are to building a Signature or Finisher (you can store two Finishers). I found it jarring as the game looks better than ever and is trying so hard to mimic broadcasts.

 

Still, that's the only gripe I have with the new direction. WWE '12 also adds Dynamic Comebacks, which are those tried and true combos you see folks like Cena throw out that take them from the edge of defeat to clearing the ring. If you reach a certain amount of damage, you'll be able to have a shot to use this one-time combo. Pull it off, and you get two Finishers.

 

These stored Finishers and Dynamic Comebacks make it seem like my friends and I are going to have some awesome matches, but THQ and Yuke's want you to have awesome matches with computer-controlled opponents, too. The AI learns this time around. If you spam run attacks like I do (I'm infamous on the Internet for my floatover DDT), the computer opponent is supposed to recognize that and be ready to counter it. For the first time, THQ says that the computer is going to remember what you've been doing and what it's been doing. (i.e. if it picks up a chair, it's not going to drop it -- it's going to hit you with it.)

 

 

He's awesome... or so I hear.

Balancing the difficulty isn't just a focus when it comes to the man versus machine matches. THQ found that people figured out how to master the pinning system pretty quickly in SVR 11, so it's been redone in WWE '12. It's still a metered system (hold a button to fill a meter and release it when it gets to a window on the meter), but the window moves around this time at random -- it won't always be in the same spot. Similarly, the window size varies on how beat up you are, and if you're pinned after the opponent hits his Finisher, the meter might not pop up to the two-count so you'd only have one shot at it.

 

WHEW

All that, and there's still more to say. Unless your opponent is really hurting, expect to get just one ground grapple in. The right stick repositions opponents. Animations change based on weight classes. There are new "attach points" for moves so that hands and legs lock to certain points in certain moves and don't clip through bodies. Justin Roberts is here as the ring announcer, King and Cole are confirmed, and Alberto Del Rio's entrance comes complete with Ricardo Rodriguez.

 

There's a lot to WWE '12, and I won't pretend that I've seen it all. As it stands, this taste served its purpose -- I had fun playing and can't wait to see more. We'll all admit that WWE SmackDown vs. Raw was getting stale and doing the same thing year after year, so a relaunch that tackles a lot of fan complaints head on is very exciting. Let's just hope it doesn't suck.

 

Jeżeli było to przepraszam, będzie jeszcze raz.

 

+ bonus

 

Every champion must reinvent himself, and e every Superstar has an evolution. Reinvented with each challenge, always primed and ready to strike with more edge and intensity than ever before, he is reborn – bigger, badder and better.

FINALLY … the WWE experience you’ve been n demanding has arrived! THQ’s flagship franchise in n the company’s WWE videogame portfolio is reborn, delivering the best and most realistic WWE action ever. With new w Predator Technology ™, an overhauled gameplay experience and new broadcast TV presentation that promises the most fluid, dynamic, authentic and action-packed WWE simulation experience to o date, WWE ’12 gives you more control over WWE than ever before.

 

GAME FEATURES:

EXPERIENCE THE NEW WWE! – WWE action is redefined with new Predator Technology™! This new system delivers a fresh and strategic gameplay experience that looks, feels and plays better than ever before. The gameplay you have demanded is finally here with the most fluid WWE action and realistic animations to date in a WWE videogame, improved A.I. and an all-new Breaking Point submission system!

 

DYNAMIC TV PRESENTATION – Witness the most electrifying presentation in all of sports entertainment. A dynamic new broadcast camera system and badder visual presentation replicate everything you see on WWE’s television broadcasts. New rendering and lighting technologies will provide the most realistic WWE Superstars, WWE Divas and WWE Legends and best-looking in-ring action to date.

 

CREATE AND SHARE YOUR WWE – WWE ‘12’s best-in-class creation suite gives you the ability to create Superstars, entrances, finishing moves, storylines, Highlight Reels and all-new capabilities never before seen in a WWE videogame! Go online and upload your creations to share them with the WWE Universe and download creations from others to add to your own experience.

 

WWE UNIVERSE 2.0 – Take control of your WWE career in a bigger, badder and better WWE Universe. Your actions determine your destiny and shape your experience, as storylines, matches, alliances and d rivalries are built based on your decisions.

 

ROAD TO WRESTLEMANIA – The Road to Wrestlemania is fraught with action, drama, challenges, storyline twists and turns, and surprises. Which road will you pick, and what story will you tell, on your way to the biggest spectacle in sports entertainment?

 

More features from WWE ’12 will be announced in the near future.

 

Obstawiajcie. Czyje będą RTWM? Moje typy to

 

1. Alberto Del Rio

2. The Miz

3. CM Punk

4. Sheamus/John Morrison

5. vs. Undertaker

i choć to nie możliwe to chciałbym widzieć RTWM Sin Cary, Rhodesa lub Wade Baretta.. :)

 

Można już zamawiać pre-ordery. :) Tylko na PS3, Xboxa i Wii.


  • Posty:  217
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  31.05.2011
  • Status:  Offline

Bardzo jestem ciekaw jak Bedzie z tą kriwą .Jezeli jej nie będzie to bedzie coś dziwnego chairshot po raz 10 i zero krwi . Mam nadzieje ze dojdzie daniel brayan Wade barett Sin Cara :) nie ma co czekamy do E3 mam nadzieje ze tam dowiemy sie czegos konkretnego:) :D

Sygnatura by Mistrz Filipoo666

Triple H Forever!!!!!!!!!!!!

9311367514e37ce8ab2c37.jpg


  • Posty:  168
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  21.11.2010
  • Status:  Offline

Ja z chęcią to bym chciał aby np. w meczu normal mecz(NO DQ) zawodnik który ma krzesło nie uderzał nim w głowe tylko w ramie np.(myślę że to zrobią)co innego może być w meczu Extreme Rules tam co jakis czas powinien się pojawić cios(nie dozwolony)w głowę przeciwnika.Wniosek: krew ma być ale tylko w Extremalnych walkach choć na ostatnim PPV ER przypomne że była duża plama.

Co do Daniela Bryana Wade Barreta oraz Sin Cary na pewno będzie.Z Kharmą???też myślę że będzie lecz wątpie że osoby które teraz zadebiutują m.in(brat Dolpha ale i wielu innych) myślę że ich nie będzie lecz oczywiście chciałbym.

If you smell what The Rock is cooking!!!

256089434dd7a45d767df.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Polecana zawartość

    • WWE WrestleMania 41
      Spekulacje i dyskusje na temat największego wydarzenia wrestlingowego roku - WrestleManii 41!
        • Dzięki
      • 100 odpowiedzi
    • WWE RAW - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Zapraszamy do dzielenia się wrażeniami z Monday Night Raw na Netflix!

      W tym wątku użytkownicy forum dyskutują na temat czerwonego brandu od 2010 roku. Pozostaw swoją cegiełkę w temacie, zawierającym 17,9 tyś. odpowiedzi i 2,9 mln wyświetleń. :)
      • 18 016 odpowiedzi
    • New Japan Pro Wrestling - Dyskusja Ogólna
      Miejsce na ogólne dyskusje związane z New Japan Pro Wrestling.
      • 701 odpowiedzi
    • Kobiecy Pro Wrestling
      Ogólne dyskusje na temat pro wrestlingu w wykonaniu płci pięknej.
      • 101 odpowiedzi
    • TNA Wrestling - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce w dedykowane ogólnym dyskusjom na temat TNA/Impact Wrestling!

       

      Wczorajszy IMPACT właśnie się ściąga, więc opinia w późniejszym terminie
      • 9 352 odpowiedzi
    • AEW Saturday Collision - ogólne dyskusje i komentarze
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 147 odpowiedzi
    • AEW Dynamite - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Miejsce gdzie możesz podzielić się wrażeniami z programu AEW Dynamtie!
      • 1 181 odpowiedzi
    • WWE SmackDown! - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z Friday Night SmackDown!
      • 9 573 odpowiedzi
    • WWE NXT - dyskusje, spoilery, wrażenia
      Dziel się wrażeniami z WWE NXT!
      • 4 882 odpowiedzi

  • Najnowsze posty

    • Mr_Hardy
      Aaa zapomniałem. Miałem napisać jeszcze, że najbardziej podobają mi się ich gale w USA. To chyba jedyne co im wychodzi.
    • Attitude
      New Japan Pro Wrestling potwierdziło w środę, iż z organizacji odejdą Tetsuya Naito i Bushi. Naito kończy się umowa wraz z końcem 2025 roku, tym samym opuści NJPW po blisko dwudziestu latach. Ostatnio był tam jedną z topowych postaci. Bushi natomiast poprosił o zakończenie współpracy i jego ostatni występ będze miał miejsce na początku maja. W kontekście potencjalnego transferu Naito, to media raczej nie spodziewają się, by dołączył do All Elite Wrestling. Z kolei WWE obserwowało jego sytuację w 2018 roku, ale wtedy odrzucił propozycję. Ciekawe zatem, czy ten temat wróci po kilku latach. Warto jeszcze odnotować, że nie jest wykluczone, iż dojdzie do kolejnych odejść z NJPW. Bowiem ma być jeszcze kilka osób, które pracują tam bez stałych kontraktów. W czwartek po TNA Impact! odbędzie się gala Unbreakable w Las Vegas. X-Division Champion Moose zapowiedział open challenge na to PPV. Mistrz liczy na to, że zawalczy z topowym high-flyerem. Dodał, iż jeżeli jego przeciwnik wygra, to wkrótce otrzyma title shota na X-Division Championship. Aktualna karta Unbreakable: * Barbed Wire Massacre: Sami Callihan vs. Mance Warner * TNA International Title Tournament First Round Match:: Eddie Edwards vs. Steve Maclin vs. Ace Austin * TNA International Title Tournament First Round Match:: Eric Young vs. JDC vs. Zachary Wentz * TNA International Title Tournament Finals: AJ Francis vs. TBD vs. TBD * Open Challenge: Moose vs. TBA * Mike Santana & The Hardys vs. Mustafa Ali & The Nemeths * Frankie Kazarian & Tessa Blanchard vs. Joe Hendry & Masha Slamovich Tymczasem Masha Slamovich będzie broniła mistrzostwa Knockouts poza TNA. W ten piątek zawalczy na evencie Tokyo Joshi Pro-Wrestling w Las Vegas z Miu Watanabe. Cedric Alexander powoli zapełnia kalendarz występów po jego odejściu z WWE. Występ tego zawodnika potwierdziła organizacja The Crash Lucha Libre na 16 maja. Gala odbędzie się w meksykańskiej Tijuanie. Póki co nie potwierdzono jego rywala.Przeczytaj wpis na portalu Wrestling.pl
    • MattDevitto
      Miałem podobnie, szczególnie, że poza wyjątkami druga połowa 2024 roku była w wykonaniu New Japan naprawdę dobra. Udany Climax, nowy mistrz na horyzoncie i wraz z 2025 rokiem z tygodnia na tydzień mam wrażenie, że coraz bardziej uchodzi z nich powietrze. Czasem dają bardzo dobre show jak za dawnych czasów (The New Beginning In Osaka), ale jednak patrząc na ratio to nie jest kolorowo. New Japan Cup wypadł w tym roku mocno średnio, zobaczymy jaki będzie BOSJ, a do Climaxa ciągle daleko...No i brakuje gwiazd, których nie da się wykreować na już, na to potrzeba czasu, a i tak nie ma pewności, że ktoś taki nie zawinie się np. do AEW. Nawet o tym ostatnio myślałem i może NJPW powinno swoją marką i jednak ciągle sporym fanbasem spróbować werbować wrestlerów, którzy mają coś do udowodnienia - nawet tych z WWE/AEW. Oczywiście nie wszyscy będą chcieli zrezygnować ze sporych pieniędzy, ale przydałyby się ze 3/4 wzmocnienia rosteru. Ileż można pudrować sytuację posiłkami z USA czy Meksyku. O tym gdzie dzisiaj jest New Japan niech świadczy fakt, że na początku maja drugiego dnia Wrestling Dontaku o główny pas z Goto walczy Newman, Callum Newman wstrząśnięty nie zmieszany
    • Mr_Hardy
      Myślałem, że z nowym rokiem będzie lepiej a tu jest jeszcze gorzej. Słabo się dzieje w NJPW, przykro się na to patrzy. Mam nadzieję, że kiedyś się podniosą. 
    • Jeffrey Nero
      Chyba ostatni w miarę dobry film Vegi. W 2024 roku po 25 latach od premiery powrócił pewien serial. Dla podpowiedzi wiele krajów przez lata tworzyło własną wersję tego serialu także w Polsce. Co to za serial?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...