Skocz do zawartości
  • Witaj na forum Attitude

    Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Dostep do bota wrestlingowego AI
    Rozbudowane zabawy quizowe
    Typowanie wyników nadchodzących wydarzeń
    Pełny dostęp do ukrytych działów i treści
    Możliwość pisania i odpowiadania w tematach oraz chacie
    System prywatnych wiadomości
    Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    Członkostwo w najstarszej polskiej społeczności wrestlingowej (est. 2001)


    Jeżeli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym: forum@wrestling.pl

     

WWE SmackDown vs Raw 2011


Rekomendowane odpowiedzi


  • Posty:  72
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  03.02.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

TNA Impact! robiło Midway, masz rację. Ale Midway należy do THQ. Więc jeśli mogli zrobić grę na silniku UE (wykupiło do tego prawa) to czemu THQ dalej nie może go używać? Chyba, że to był tylko jakiś kontrakt na jedną grę albo czasowy. No nie wiem, ALE CHCĘ NOWEGO SILNIKA! No i serwerów dedykowanych, bo to co się dzieje w multi woła o pomstę do nieba.

20194008074c5d0648ee1cc.jpg

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Brzoza

    180

  • abeso

    159

  • ucho13

    124

  • jeffhardywwe

    112

Top użytkownicy w tym temacie


  • Posty:  493
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  22.12.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Studio pracujące na TNA należy do THQ - ok, ale wiesz od którego roku? Od 2009, a iMPACT wyszedł 2007. Dwa lata miedzy wyjściem gry a przejęciem przez THQ. Nie dadzą UE3 ponieważ co robili by chłopaki z Yuke? Nowy silnik został już wprowadzony, tylko nie do SvR tylko UFC, ale nie jestem tego pewien(mam szczerą nadzieje). YFC ukazało się na PS3 i X360. Czemu? Ponieważ technologicznie PS2 nie uciągnie nowego enginu. Postęp tej serii wymaga poświecenia kliku milionów klientów z PS2.

Jak chcesz pograć sobie na silniku UE3, to AAA Lucha Libre: Heroes del Ring wychodzi 9 sierpnia. Co do używania UE3 przez THQ zdaje mi się że po przejęciu studia, nie przejęto licencji.

No i od kiedy na konsolach są serwery dedykowane? Kiedy coś takiego wprowadzili, bo z tego co wiem, nie ma dedyków na konsolach(dawno nie odświeżyłem informacji o nowinkach kwestii x360).

Czasami droga do nieba wiedzie przez piekło...

19475336534b92c6a93ca7f.gif


  • Posty:  72
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  03.02.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

i SvR 2011 i UFC 2010 robi Yuke, THQ jest tylko wydawcą. Gra AAA to będzie crap, tak sądzę. Gra zbliżona do TNA, bardzo zręcznościowa. No np. w nadchodzącym GoW 3 będą dedyki. Chcę by SvR była mniej zręcznościowa, mniej polegała na szczęściu gracza, no żeby trzeba było mieć do niej skilla. Najbardziej na czym cierpi gra to brak dramaturgii. Każda końcówka wygląda tak samo, powinni nad tym popracować. :P

20194008074c5d0648ee1cc.jpg


  • Posty:  1 354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.01.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

jedno slowo EUPHORIA

...BĘDĘ KIMŚ, KIM WY ZAWSZE CHCIELIŚCIE BYĆ...

2013

 

10024833945152d0b1740ad.jpg


  • Posty:  493
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  22.12.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Czy ja napisałem że UFC stworzyło THQ? Nic takiego nie stwierdziłem, ale mogliście tak zrozumieć moją poprzednią wypowiedz. Ok, racja. SvR z roku na rok jest coraz mniej trudniejsze, ale czego to jest przyczyną? Wielkiego rynku niedzielnych graczy. Dla nich nie liczy się trudność. Po prostu chcą wrócić do domu i odpalić jaką prostą grę. To nie są już czasy hardcore'wców. Wii zaczęło bum na takie gry. Teraz M$ i Sony wprowadzają Kinecta i PSM, by odciągnąć klientów od Nitendo. Chcą zdobyć ten rynek. TNA iMPACT nie było złą grą - była po prostu trudna dla casuala. Mała sprzedaż tytułu i dlatego nie było iMPACT 2. AAA będzie podobną grą no i może kupią nią więcej graczy(liczę na Meksyk).

Teraz są dwa możliwe rozwiązania dla graczy:

 

1) Allstar będzie wydawane co rok jak SvR i ono będzie skierowane do casuali, a Smackdown do tych bardziej zaawansowanych. Nie używam słowa hardcorowiec specjalnie.

 

2) Allstar podzieli los LoWM. Jedna odsłona i po serii. A SvR dalej będzie szło ścieżka którą widzimy.

 

Przypadku 1 rozwiązania, PS2 i Wii dostaną Allstar a X360 i PS3 SvR 11 lub 12 z nowym silnikiem(z UFC 2010).

Co do Euphorii to nie liczyłbym na to, ale w tej branży wszystko się może zdarzyć.

 

P.S Dzięki za informacje o dedykach w GoW 3. Nigdzie tego nie pisali(PSX Extereme, Gry Online, Gram).

Czasami droga do nieba wiedzie przez piekło...

19475336534b92c6a93ca7f.gif


  • Posty:  1 354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.01.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

UFC 2010 mam gra jest bardzo dobra.Silnik jednak z niego nie nadaje sie kompletnie na WWE .Troche sie interesuje nowinkami silnikami itp .Najlepiej by pasowala Euphoria i U3.

Euphoria

+kazdy cios inny

-slabsza grafika

U3

ciosy te same ale bez problemow graficznych

...BĘDĘ KIMŚ, KIM WY ZAWSZE CHCIELIŚCIE BYĆ...

2013

 

10024833945152d0b1740ad.jpg


  • Posty:  493
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  22.12.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Czemu się nie nadaje? To samo można powiedzieć o UE3 i Euphorii. Silnik to jest podstawa gry. Można nią przerobić tak aby pasowała producentom. Najlepszy przykład to UE3. Sinik stworzony bardziej do FPS'ów(Gears Of War, Unearal Tournament 2007), ale powstał na nim iMPACT. Programiści mając podstawę którą mogą w pełni przerobić, dostosują nią do każdej gry. Silnik UFC stworzyło Yuke czyli producent SvR. Kto nie lepiej niż twórca silnika zna jego możliwości, strukturę czy sposób programowania, więc po co wydawać tysiące/miliony dolarów na silnik który używa większość gier i na nim tworzyć grę od początku? Wtedy czas produkcji zwiększa się. No i nie wiadomo co z jej jakością. Może wyjść super gra a może wyjść crap.

 

Euphoria to silnik fizyczny a nie graficzny. RAGE z Euphorią dało nam RDR i GTA IV(EfLC też).

UE3 to do końca nie wiem czy to jest sam silnik graficzny czy tez graficzno - fizyczny. Jednak zostanę przy pierwszej wersji. UE3 to sama grafika i dopiero silnik fizyczny, w tym przypadku Havok pozwala nam grać nowe produkcje z lepszymi efektami.

Czasami droga do nieba wiedzie przez piekło...

19475336534b92c6a93ca7f.gif


  • Posty:  1 354
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  04.01.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

zrozumia ci co grali w UFC bo szkoda tlumaczyc narazie.

...BĘDĘ KIMŚ, KIM WY ZAWSZE CHCIELIŚCIE BYĆ...

2013

 

10024833945152d0b1740ad.jpg


  • Posty:  72
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  03.02.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Stuner, mówisz, że silnik to podstawy. I tu się zgodzę, ale w SvR te podstawy LEŻĄ. Grafika jest brzydka w porównaniu do current-genowych hitów. Silnik fizyczny też wygląda kiepsko. Autorzy chwalą się jaki jest zajebisty, jednak wygląda to słabo. Też chcę Euphorię. Ale wiadomo nie od dziś, że twórcy chcą jak najwięcej kasy, jak najmniejszym wkładem własnych pieniędzy.

20194008074c5d0648ee1cc.jpg


  • Posty:  493
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  22.12.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Grafika w SvR 2010 jest brzydka, tu się zgodzę, ale nie jest aż tak zła. Dam przykład z ostatnich tygodni. Alpha Protocol - gra na UE3. Miała być super gra a wyszła kaszka. Bugi, spadki FPS'ów, słaba grafika. Nie każdy producent potrafi okiełznać jakiś silnik. W tak też może być przypadku Yuke. Kupią licencje na UE3 i załóżmy że wydadzą na nim SvR 12. Albo okiełznają silnik i wyjdzie dobra gra, albo nie i będą narzekania na forach. Ryzyko jest, na a po co ryzykować jak ma się b. dobry silnik pod rękę i do tego napisany nie dawno? Ja nie widzie w sensu kupowaniu licencji od R* czy Epic na ich silniki. Wystarczy przerobić UFC Engine na New SvR Engine i wprowadzić go od wersji 2012.

 

Silnik fizyczny w 10 jest do niczego, ale w ten 11 jest obiecujący.

 

@down

Tu są tylko przypuszczenia graczy a nie jakieś porządne informacje.

Edytowane przez Stuner
Czasami droga do nieba wiedzie przez piekło...

19475336534b92c6a93ca7f.gif


  • Posty:  182
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.04.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

pewnie widzieliście tą stronkę ale podam dla tych co niewidzieli

http://community.smackdownvsraw.com/forums/topic/6211

Zapraszam do czytania mojego diary o WWE

WWE z innego punktu widzenia

3535893324c5da3540a42c.jpg


  • Posty:  576
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  16.04.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Nie czytając początku, zajrzałem od razu na tryby gry, i jeżeli to prawda co tam piszą, to gra zapowiada się co najmniej zajebiście. Teraz pozostaje tylko ujrzeć to w grze i wydać opinie.

 

Ps. Czy to jest oficjalna strona SmackDown! vs. Raw, i tamten temat to prawda?

 

EDIT:

 

he, he, Castrol nie podawaj takich info, bo człowiek może wpaść w wielką radość. Już się jarałem czytając to, aż wkońcu wpadłem na jedno zdanie, które zrujnowało moje marzenia :twisted:

 

"This is only my ideas made into like a Official Announcment! This is UNOFFICIAL and is only my ideas. " DAMN!!

7614081404f146f966c931.jpg


  • Posty:  182
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  24.04.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

ja sam tego zdania nie widziałem, dopiero je znalazłem jak napisałeś że się doczytałeś że coś takiego pisze.

Zapraszam do czytania mojego diary o WWE

WWE z innego punktu widzenia

3535893324c5da3540a42c.jpg


  • Posty:  92
  • Reputacja:   0
  • Dołączył:  12.06.2010
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Moim zdaniem svr10 to najgorsza czesc z seri malo legend slaby tryb rtwm a najlepszym svr ktory wyszedl byla 08 polaczyc ja z nowsza grafika i silnikiem i hit murowany :D
IT JUST THE MAN BUT THE ROCK IS .........COOKIN

  • Posty:  2 885
  • Reputacja:   1
  • Dołączył:  24.05.2008
  • Status:  Offline
  • Styl:  Klasyczny

Faktem jest że już od dłuższego czasu seria SvR przypomina FIFĘ...

Co roku uaktualniany roster, grafika ta sama, te same możliwości, lekko zmieniony tryb kariery i to wszystko...

Zapewne w wersji na PS2 jedyną nowością będzie znaczek w górnej części ekranu "WWE HD" :P

A tak na poważnie to uważam że niestety poczciwa czarnulka blokuje rozwój serii... Smack 2011 powinno być ostatnią częścią ponieważ seria musi się rozwijać i iść do przodu (a zapewne takich nowości jak nie znikanie przedmiotów czy walczenie w tłumie i na zapleczu w wersji na PS2-nie ujrzelibyśmy)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Najnowsze posty

    • Grins
      Myślę że warto wrzucić tą wypowiedź, szkoda Johna tak po ludzku dał całe serducho z siebie w tym biznesie poświęcił swoje zdrowie dla tej fedki a tutaj taki klops i syf na sam koniec cały run mu spierdolili, mam wrażenie że on jest tego świadomy że wszyscy o nim zapomną po tej gali i pozostaną tylko po nim wspomnienia w świecie wrestlingu, że nikt będzie pamiętał o tej walce  bo szykują gówno o którym wszyscy szybko zapomną albo będą chcieli zapomnieć... Coś czuje że po odejściu powie coś więcej
    • Jeffrey Nero
      Wcześniej już straciła pas NJPW Strong i nie traciła kolejnych pasów a nawet dokładała kolejne tak tylko napiszę 😛
    • MattDevitto
      Mnie bardziej zastanawia co będzie z innymi pasami - przecież nagle nie podłożą jej x razy
    • MattDevitto
    • Mr_Hardy
      Podczas oglądania cofałem kilku krotnie bo nie wierzyłem, że to się wydarzyło. Z resztą nadal do mnie w 100% nie dotarło.  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...