Skocz do zawartości
  • Dołącz do najstarszego forum o pro wrestlingu w Polsce!  

Flair/Twitter, D`Amore, The Band, Bójka na tapingu, Okada, M

Rekomendowane odpowiedzi

• Reputacja:   0
  • Status:  Offline

Kolejny wrestler może pochwalić się swoim kontem na Twitterze. Jest nim Ric Flair, a jego oficjalny adres to: twitter.com/RicFlairNatrBoy.

Scott D`Amore, które pracuję jako road agent dla TNA, przeszedł niedawno operację barku. Ból doskwierał mu od dłuższego czasu a był on oczywiście pokłosiem jego wcześniejszych...

... przeczytaj wiecej na stronie Attitude : http://www.attitude.pl/news-flairtwitter-damore-the-band-bojka-na.html
https://forum.wrestling.pl/topic/18620-flairtwitter-damore-the-band-b%C3%B3jka-na-tapingu-okada-m/

• Odpowiedzi 5
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

• Ceglak

1

• Ja Myung Agissi

1

• Stuner

1

• Naseem Achmedov

1

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Na ostatnich nagraniach Impact! doszło do bójki między Awesome Kong i Bubba The Love Sponge. Awesome Kong widocznie słucha wypowiedzi Bubby i nie spodobały się jej jego komentarze pod adresem tragedii w Haiti. Tu trzeba podkreślić, że Kong nie przeszła obojętnie, obok wydarzeń na Haiti i wystąpiła nawet na gali z której zysk miał wspomóc ofiary tragedii. Otóż wg Bubby, Kong rzuciła się na niego z pięściami, krzycząc „to za Haiti,” a on jak prawdziwy dżentelman nie oddawał i schował się za podwójną gardą. Jednak inne źródła podają, że nie do końca tak to właśnie wyglądało. W każdym bądź razie obydwoje w końcu rozdzielono i wysłano do domu.

Hulk Hogan zdążył już się odnieść do całej sytuacji i wręcz domagał się zwolnienia Awesome Kong.

Delikatnie mówiąc Bubba od początku nie jest potrzebny w TNA, a jego "urocze" wypowiedzi odnośnie Haiti powinien zachować dla siebie. Skoro federacja tak bardzo zabiega o nowych fanów, to niech nie zachowują się jak anorektyczne dzieci w cukierni.