NXT WarGames 2021 - Podsumowanie wydarzeń... (zobacz)
Podsumowanie wydarzeń z AAA TripleMania... (zobacz)
Podsumowanie wydarzeń z gali NWA Hard Times 2... (zobacz)

AttitudePL na Facebook AttitudePL na YouTube AttitudePL na Twitter Nasz kanał RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przemk0
2008-12-16, 12:40
Zmiany w dostepie do dzialu Media Silver
Autor Wiadomość
RazorR 
Main Eventer



Wiek: 38
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 3759
Podziękował: 1
Podziękowano mu 183 razy w 87 Postach
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-03-12, 23:09   Zmiany w dostepie do dzialu Media Silver

Od dzisiaj wprowadzilismy Dzial Media Silver bardziej Elitarne. Poniewaz sa umieszczane pelne gale postanowilismy dac dostep tylko dla tych osob, ktore udzielaja sie na forum, albo na Attitude. Nie ma okreslonej liczby postow ktore trzeba miec zeby sie dostac do dzialu. Dostep ustawiam ja recznie.
Dzialanie to zostalo wprowadzone w celu wykruszenia pijawek z naszego forum.


Jezeli uwazasz ze powinienes miec dostep to wyslij mi PM.

Pozdrawiam

Oto osoby, ktore maja dostep do tego dzialu:
1) Vampirro
2) Scorp
3) Killah
4) G0L0B
5 fh316
6) Eugene
7) fr3d
8) Sinner
9) DX-Pac
10) navroth
11) sixter
12) Viruss
13) drvampire
14) mnih
15) Koper
16) me-nOOb-
17) bbombel
18) pokrytyśniegiem
19) RVD
20) Forest
21) Y2J
22) Tilo
23) DDP
24) SixKiller
25) rey023
26) Rabol
27) Deliquent
28) STRONG FAN
29) Dejv
30) SPoP
31) Lukki
32) Sowa
33) pery3
34) stinger
35) skatewujo
36) BenefitA
37) Piotrekmilan
38) baddayy
39) Urban
40) RvR
41) alternativ
42) Romo
43) Wee Man
44) nathan
45) BeeRek
46) Spear_Master
47) Punisher79
48) krzysztof
49) Luk
50) Robak
51) tomo
52) Ganzes
53) Ziutek
54) GrimReaper
55) Maxi4
56) archonus
57) mefisto
58) Gotthen
59) boozy
60) Zousz
61) thebooker
62) Lil Abyss
63) Kraven
64) dch_99
65) Korek
66) Sandman
67) Scythe
68) Tiger
69) Bonkol
70) Jupiter
71) LegendKiller
72) mysterio82
73) Arti707
74) kajojto
75) AX
76) Alacer
77) -Raven-
78) Anakin
79) Grisza
80) MrTNA
81) bolek
82) bRAYO
83) Vaclav
84) raafaello22
85) wiorec
86) Ichty
87) Spinebuster
88) yanni
89) Sothiz
90) Marcelinho91
91) Myst
92) g0veRn


You can be next :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez RazorR 2006-05-04, 09:13, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
     
evertonian 
Upper Midcarder



Wrestler: Christian, Kurt Angle, Lita
Dołączył: 11 Lut 2005
Posty: 1286
Podziękował: 0
Podziękowano mu 3 razy w 3 Postach
Skąd: wroclaw
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2005-03-12, 23:28   

czemu takie faszystkowkie metedy ??? no coz, moge jedynie powiedziec, ze mi przykro..ale nie rozumiem co przeszkadzaja Ci/Wam "pijawki". no ale Wasze forum, Wasza wola...
_________________

 
     
Przemk0 



Wrestler: Bam Bam Bigelow
E-fed: Szakal, Chris More Attitude
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 5187
Podziękował: 20
Podziękowano mu 11 razy w 4 Postach
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-03-12, 23:45   

Kroki które podejmujemy nie mają nic wspolnego z faszyzmem (polecam sprawdzic w slowniku jakie dzialania okresla sie faszystowskimi)..

Forum tworzymy razem.. poswiecajac temu czas, a przypadku Media Silver czasem wlasne konta/lacza/servery.. Ciezko jest to robic dla osob ktorym starcza tylko inwencji czasu zeby puscic marne thx.. a nie zainteresuje sie nawet reszta naszych zasobow..

Zreszta dostep moze miec kazdy.. nie chodzi tutaj o ilosc postow itd.. tylko o ich jakosc..

A co do "pijawek" to tez chcemy miec gwaracje ze osoby udostepniajace nam konta/servery na gale (takie jak Forest czy Killah) nie beda narazeni na zbyt duze obciazenie lacza.. Kiedys juz byla sytuacja ze ktos podal link z konkurencyjnego serwisu (WF) na forum zachodnie i servery WF zostaly po chwili zawalone.. My tego nie chcemy..
_________________
Dość postrzegania wrs jako rozrywki dla smarków. Dziecięcy umysł nie jest w stanie pojąc złożoności fabularnej większości storyline'ów oraz ringowego kunsztu zawodników. (Vaclav, 28.10.2015)
 
     
evertonian 
Upper Midcarder



Wrestler: Christian, Kurt Angle, Lita
Dołączył: 11 Lut 2005
Posty: 1286
Podziękował: 0
Podziękowano mu 3 razy w 3 Postach
Skąd: wroclaw
Ostrzeżeń:
 4/3/4
Wysłany: 2005-03-13, 00:41   

Przemk0 napisał/a:
Forum tworzymy razem.. poswiecajac temu czas, a przypadku Media Silver czasem wlasne konta/lacza/servery.. Ciezko jest to robic dla osob ktorym starcza tylko inwencji czasu zeby puscic marne thx.. a nie zainteresuje sie nawet reszta naszych zasobow..


coz, mozna zadac nastepujace pytanie - dla kogo to tworzycie ? dla wszystkich, czy dla siebie (waskiej grupy fanow, ktora moze liczyc u nas z max 1000 osob).

Cytat:
A co do "pijawek" to tez chcemy miec gwaracje ze osoby udostepniajace nam konta/servery na gale (takie jak Forest czy Killah) nie beda narazeni na zbyt duze obciazenie lacza..


forum liczy niecale 300 osob - to nie duzo. takze nie rozumiem tworzenia "elitarnej grupy". gdyby to bylo pare tyesiecy to jest to zrozumialy krok, a tak ?

Cytat:
Kiedys juz byla sytuacja ze ktos podal link z konkurencyjnego serwisu (WF) na forum zachodnie i servery WF zostaly po chwili zawalone.. My tego nie chcemy..


utworzenie takiej grupy wcale tego nie wyklucza, conajwyzej zmnieszy prawdopodobienstwo ;) poza tym widac przeciez ile osob sciaga te cotygodniowe raw'y ktore uploaduje Luk. 20 ? moze 30 ? myslisz, ze teraz liczba by wzrosla do 500 ? nie sadze...

ale jak juz napisalem to nie moje forum, Wy ustalacie zasady, ja to respektuje, jednak wydaje mi sie troche paranoicznym zwezanie i tak bardzo niewielkiej grupy.

pozdrawiam
 
     
RazorR 
Main Eventer



Wiek: 38
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 3759
Podziękował: 1
Podziękowano mu 183 razy w 87 Postach
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-03-13, 00:53   

liczba sciagajacych spadnie, servery beda odciazone. kazdy moze sie do media dostac trzeba tyko troszke wysilku i pomyslu. trzeba jeszcze pamietac ze nowe osoby dodane nie moga spoczac na laurach. Moze zwiekszy to aktywnosc w dzialach o dyskusjach
_________________

 
 
     
Viruss 
Upper Midcarder



Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2003
Posty: 1831
Podziękował: 37
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-03-13, 06:41   

Zgadzam sie z razorRem w 100% :)

Dobrze za przyklad podal zachodnie fora, z ktorych co dziennie sciaga w ..... osob a wiekszosc mowi tylko thx :-x
_________________
Niektórzy mówią, że jestem leniwy, inni, że po prostu jestem sobą,
Niektórzy mówią, że jestem szalony i chyba zawsze taki będę.

 
 
     
sixter 
Upper Midcarder



Wrestler: JBL
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2003
Posty: 1008
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Skąd: Legnica
Wysłany: 2005-03-13, 09:53   

bardzo dobrze sie stalo ze nastapila wstepna selekcja, a zeby byc czlonkiem razormedia/attitude to naprawde wiele nie trzeba wystraczy istniec , dajac pewne tego dowody a nie tylko THX w dziale media.
_________________
szpaler drzewek wydaje się kłaniać w powitalnym geście
 
     
Wee Man 
Main Eventer



Wrestler: The Rock, Raven
E-fed: Abraham WeeMan
Wiek: 32
Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 2437
Podziękował: 0
Podziękowano mu 9 razy w 8 Postach
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 6/3/4
Wysłany: 2005-03-13, 10:02   

Według mnie to nie jest żadna selekcja,tylko krok mający na celu ożywienie forum.
Great idea.
_________________
Sprzedaję CD z wrestlingiem i autografy wrestlerów... kontakt: gg 4358363 mail weemanowski@gmail.com

http://www.allegro.pl/sho...php?uid=3417898 -> Kup coś :)
 
 
     
sixter 
Upper Midcarder



Wrestler: JBL
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2003
Posty: 1008
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Skąd: Legnica
Wysłany: 2005-03-13, 10:38   

racja WeeMan, swoja droga musze powiedziec tak z innej beczki ze Viruss ma swietny niemal tak dobry jak moj ,obrazek pod wpisami swymi.
_________________
szpaler drzewek wydaje się kłaniać w powitalnym geście
 
     
ktostam

Dołączył: 24 Gru 2004
Posty: 17
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Wysłany: 2005-03-13, 12:22   

To ja Gotth, tylko pod nowym kontem. Na tamte nie moglem sie zalogowac, wiec jestem pod tym nowym i dlatego mam malo postow. Mogłbym rowniez otrzymac dostep??
 
     
Luk 
Upper Midcarder


Wrestler: ...:::Bret Hart:::...
Wiek: 32
Dołączył: 02 Wrz 2004
Posty: 1748
Podziękował: 16
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Skąd: co skąd?
Wysłany: 2005-03-13, 12:28   

brawo, brawo i jeszcze raz brawo! Niech sie zaczna udzielac na forum, bo to wcale duzo wysilku nie kosztuje, a tym bardziej, jesli naprawde lubicie wrestling to dla was nie powinien byc zaden problem jeden czy drugi temat w dyskusjach...

Uwazam to za dobry pomysl i popieram tego typu dzialanie. Mam szczera nadzieje, ze za niedlugo grono liczace ponad 50 osob powiekszy sie o wiele osob.

Cytat:
oza tym widac przeciez ile osob sciaga te cotygodniowe raw'y ktore uploaduje Luk. 20 ? moze 30 ? myslisz, ze teraz liczba by wzrosla do 500 ? nie sadze


hmmm....raczej wiecej niz 30 osob sciaga cotygodniowe RAWy...

Po Twoich wypowiedziach typu "faszystowskie metody" itp. stwierdzam, ze Ty sam jestes tu po to tylko, aby sciagac media...a dobrze wiemy, ze forum sluzy do wyrazania swoich opinii na dany temat i wymieniania ich z innymi uzytkownikami...

Cytat:
To ja Gotth, tylko pod nowym kontem. Na tamte nie moglem sie zalogowac, wiec jestem pod tym nowym i dlatego mam malo postow. Mogłbym rowniez otrzymac dostep??


czytales wypowiedz Razorra? Jezeli chcesz byc w mediach to napisz do niego PM...
 
     
RazorR 
Main Eventer



Wiek: 38
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 3759
Podziękował: 1
Podziękowano mu 183 razy w 87 Postach
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-03-13, 13:08   

Gotthen? jak chcesz to tamto konto uaktywnie tzn haslo mu zmienie. odezwij sie na gg albo na ircu i na tamto dam dostep
_________________

 
 
     
Mefisto 
Jobber


Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 230
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Skąd: Knurów
Wysłany: 2005-03-13, 13:22   

RazoR gdzie mnie zgubiłeś :-)
_________________

 
 
     
Dejv 


Wrestler: Sabu,Necro Butcher i inni...
Dołączył: 29 Lis 2003
Posty: 1929
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 razy w 0 Postach
Wysłany: 2005-03-13, 13:29   

Ja równiez popieram tego typu akcje.Wkurza mnie to ze 3/4 ludzi zarejestrowanych na tym forum tylko daje symboliczne "thx" a pozatym nie pisze zadnych postów i nie prowadzi dyskusji.W koncu po to powstalo to forum aby prowadzic dyskusje o wrestlingu a nie zasysac gale i co wiecej - miec jakies "ale" do Luk'a bo za szybko link padl itd itp. Powinniscie Lukowi postawic pomnik za to ze sie chlopa stara :) .
 
     
SixKiller 
Living Legend



Wrestler: Outsiders, Hart, Flair, HBK
Wiek: 34
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 6670
Podziękował: 23
Podziękowano mu 1 razy w 1 Postach
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2005-03-13, 13:31   

Ha! Już dawno mówiłem, że powinno się z tym coś zrobić... i się doczekałem, najpierw nastąpił podzial na Media Leeched i Media Silver, a teraz jeszcze to, więc gratuluje. Kiedyś przy okazji dyskusji na WrestleFans ktoś powiedział, że głównym zadaniem serwisu jest dostarczanie informacji, a download powinien być tylko dodatkiem (było to w czasie kiedy na WrestleFans pojawiało się niewiele newsów ale za to aktywnie działał download)... tak więc podobnie jest tutaj, forum jak sama nazwa wskazuje słuzy do wyrazania opinii i prowadzenia dyskusji, a download jest tylko dodatkiem. Wystarczy popatrzeć na to forum... jak ono by wyglądało gdyby nie garstka osób, które sie właśnie udziela? evertonian wspomniał o pijawkach... jakiś czas temu był taki okres, w którym na forum niewiele się działo (żeby nie powiedzieć nic) i wówczas wszystkie pijawki znikły... nie, to nie zbieg okoliczności ani przypadek... nastawiliście się na ściąganie do upadłego, a o dyskusji nigdy nawet nie pomyśleliście.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Google
 
Copyright © 2001-2010 Attitude      Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group